Din lucrare

Astazi la lucrare in timp ce ma rugam mi-a venit vorbirea in limbi: Dumnezeu a spus ca ziua are 24 de ore si mi-a aratat un ceas care se invarte, ca ar trebui sa ne rugam mai mult. Am vazut Turnul Eiffel, in varf avea un ceas care se invartea repede, apoi a fost strivit, storcit la pamant, in continuare Big Ben-ul si acelasi lucru s-a intamplat. Am vazut un turn de caramida care se construia, cand a fost gata cu acoperis cu tot, mi-a spus ca acesta e turnul de rugaciune, dar trebuie sa continuam sa ne rugam pentru a nu fi daramat si acesta.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

