De joi, de vineri

Dumnezeu a lucrat minunat, cum numai El poate, Mircea trebuia sa mearga cu Rodica doar singuri la fr. Stefan si imi doream foarte mult sa ajung si eu, cum aveam programare la stomatolog si apoi la doctorul de familie nu se putea.

Am ajuns la stomatolog, nu ma asez bine pe scaun, vine o urgenta cu sange pierdut si se scuza doctorul si se ocupa de el. Am inceput sa ma rog, cand s-a intors la mine m-a intrebat te-ai speriat, eu – nu, cand e vorba de altii 🙂 A facut ceva rapid si restul a trebuit sa reprogramam pentru a se ocupa de pacientul respectiv. Am ajuns mai devreme la doctor si Dumnezeu a facut posibil imposibilul.

Am ajuns si eu la intalnirea cu fratele. M-am bucurat, apoi am ajuns in sfarsit in Betel. M-am hranit si a venit o cunostinta din lume. Nu imi place ca ma tot cheama pe la ea sa ma rog, as prefera sa vina la Betel, doar acolo e Casa Lui.

Astazi a fost o zi binecuvantata, Dumnezeu ne-a binecuvantat cu ploaie si cu ninsoare, am vazut fulgi imensi si am iesit la lucru pe terasa sa admir creatia Lui, spuneam vai ce minunantie a facut Dumnezeu. 

Am avut un pic de timp sa-I dedic Lui citind din Biblie si din cartea care am primit-o cadou.

S-a vazut ca a fost zi de jertfa, am trecut printr-un test si am cazut din nou. Imi place ordinea si in „trafic” cred ca e boala de sofer, ma rog ca Dumnezeu sa ma elibereze, si dimineata mi-a „taiat” calea brutal cineva lovindu-ma cand ma pregateam sa urc scara la metrou. Ma suparasem, apoi mi-am dat seama ca gresesc si m-am rugat ca Domnul sa-mi mai scoata pe cineva in cale, voi reactiona altfel. Si mi-a scos imediat pe altcineva si a fost totul bine. La intoarcere am picat testul, urcam pe partea dreapta, mai aveam 3 trepte sa ajung sus si vine o fata cu tupeu sa o ocolesc, m-am dat intr-o parte si ea n-a acceptat, vroia sa ma dau de tot. Si n-am intors obrazul, mi-am dat seama dupa ce s-a intamplat ca a fost un test care l-am picat.

M-am pocait, sufletul meu plangea si vorbea cu Dumnezeu, aveam remuscari. 

Seara am ajuns la ucenicizare, mi-a placut foarte mult, apoi am fost in lucrare.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

