Vedenii

Ieri Domnul m-a imbracat cu un brau auriu, mi-a pus un coif auriu pe cap, aveam si protectie pentru ochi :), si m-a imbracat cu platosa aurie, in mana mi-a pus o sabie. Eram fericita aveam nevoie de prezenta Sa. Ma facuse razboinica Sa.

Astazi a continuat m-am rugat sa-mi dea si un scut, citisem in Efeseni 6 si m-am rugat. La Betel cand am ajuns dupa ce m-am rugat am vazut ca mi-a pus un scut care avea doua panglici pe spate in care intra mana, era rotund si avea cerculete in cerculete, tot auriu. A turnat un lichid alb-galbui transparent peste el.

La sfarsit cand ne rugam, de data aceasta eram in picioare, am simtit mangaierea Domnului Isus pe mana mea stanga. 

Spre dimineata am visat ca mama mi-a adus o tava intreaga de prajituri si o farfurie plina cu varf, fiecare era diferita, cu umplutura diferita, model diferit, am mancat foarte multe prajituri.

 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

