Trantita, dar ridicata

O zi de ieri binecuvantata, am ajuns la rugaciune si m-am bucurat cu Domnul, a inceput sa vorbeasca in timp ce vorbeam in limbi: asculta fiica, voi vorbi prin gura ta, zi de zi sunt langa voi, zi de zi ma uit la voi si voi nu veniti cu inima curata la mine, vedeti pe unde va puneti piciorul si daca m-ati intrebat pe mine. 

Am spus numai ca venise un duh de neincredere si au auzit doar cei din jurul meu. Venisere si trei femei acolo, doua vin si la Betel, dar a fost „compozitia” ideala de duhuri necurate. 

Domnul m-a avertizat ca voi cadea jos, imi aratase dinainte exact cum se va intampla, stiam ca n-am cum sa ma impotrivesc si am fost trantita la propiu, Domnul mi-a protejat capul sa nu ma lovesc de scaune, eram constienta, dar statea de vorba cu Domnul, oricand as fi putut deschide ochii, incepuse sa vina si mai rau acel duh sa ma atace, atunci am inceput sa spun tare Isus este Domnul, Isus este Viu, Isus este Lumina. Nu stiu daca ceilalti au inteles ce ziceam.

Mi s-a spus si am inteles de ce Domnul a ingaduit aceasta: fiindca trebuia sa vorbesc lucrarea cu voce tare sa auda toata lumea.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

