Lauda Domnului

Duminica: de ieri doream sa ajung la Maranata si Domnul a prilejuit. Am intarziat de la rugaciunea de mijlocire pentru biserica, dar am ajuns la fix pentru inceperea programului. Ce a fost mai frumos ca fr. Andrei stia ca venim, Dumnezeu ii spusese.

M-a atins Dumnezeu acolo, mi-a vorbit, am plans, mi-a confirmat ca rugaciunile mele au ajuns la El, ma rog in continuare sa ma faca omul rugaciunii, sa imi auda rugaciunile, sa ma invete sa ma folosesc de talmacire si sa ma impotrivesc cu putere ispititorului.

Dupa El a ingaduit sa mergem intr-o lucrare. Am ajuns in vizita la un spital la o femeie din lume, nu am putut intra, era la terapie intensiva doar fr. Andrei. Nu avea mir la el, uitase, dar am cumparat niste ulei de masline, ne-am rugat ca Dumnezeu sa-l sfinteasca si cat a fost el inauntru ne-am rugat pentru el.

Dumnezeu i-a vorbit cat era inauntru: Eu sunt Dumnezeul ostirilor, voi face lucruri de necrezut, voi vorbi prin gura ta si ma voi folosi de cortul tau, promisiunea mea ramane mereu, ce am juruit Eu asa va fi.

Seara am ajuns la Betel, a fost fr. Stefan, m-am rugat pentru el, ca Domnul sa-i dea cuvant. A fost frumoasa predica, ma bucur ca Dumnezeu lucreaza.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

