Ploua, dar e soare

De dimineata tot a plouat afara, dar eu sunt fericita, in mine este soare, este lumina Domnului.

Sunt fericita caci Domnul ma iubeste, isi revarsa Harul si ma protejeaza. Mi-a vorbit pentru cineva din grup si erau cuvinte de care ma temeam sa le spun, dar astazi, la rugaciune S-a coborat cu putere peste mine, am simtit cercetarea Lui, si mi-a spus Eu nu mi-am intors fata de la tine, marturiseste, marturiseste, marturiseste.

Apoi Georgi n-ar fi trebuit sa vina si m-am rugat ca ea sa poata veni, iar Domnul meu este un Dumnezeu bun care mi-a ascultat ruga, am fost asa de fericita si inca sunt, stiu ca El imi aude rugaciunea.

La plecare de la lucrare am vazut ca ploaia se oprise. Parca Domnul Isus a dorit sa ma mangaie, ma cam temeam stiam ca nu mai am destui bani de o calatorie, dar a facut minune si mai aveam. Apoi am prins prilejul sa ii vorbesc celui care imi spusese Domnul, nu stiu daca a primit, dar eu mi-am facut partea mea.

Acum cateva zile L-am visat pe Dumnezeu ca mi-a spus cu toate ca eram singura mi-a vorbit la plural: daca veti sta in ascultare si in veghere veti curati inimi curate.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

