Tot mai mult

A fost o zi impreuna cu Tatal. M-am vazut cu Lori sa mergem la copilasi. Mi-era dor de ei, dar a fost placut sa facem teme.

Am fugit repede spre Betel, trebuia sa ma vad cu Georgi sa facem rugaciunea mult promisa. Am avut iarasi piedici in a ne ruga, dar am insistat sa ne vedem mai devreme. A fost un timp binecuvantat am simtit prezenta Domnului Isus, amandoua am vorbit in limbi, Glorie Domnului, m-am tot rugat ca El sa ma faca omul rugaciunii si sa ma invete sa ma folosesc de talmacire.

Mi-e foame de Domnul, vreau tot mai mult din El. Stiu ca a zis ca iti voi arata stelele si lucruri care nu le-ai vazut, dar n-am avut discernerea pentru cine zice pentru Georgi sau pentru mine, m-am intristat ca imi doream asa de mult sa inteleg cuvintele care mi le spune.

S-a facut rugaciune in grupuri, mie nu imi place aceasta, cand sunt cu persoanele care ma cunosc pot sa le spun pentru ce sa se roage, dar cum as putea sa-i spun unui om din lume roaga-te pentru ca Domnul sa ma invete sa ma folosesc de talmacire.

Mi-a placut sa ma rog pentru problemele lor, dar pe mine personal nu m-a zidit, adica a fost frumos ca m-a folosit, dar n-am putut sa le spun exact rugaciunea de care aveam nevoie.

Seara tarziu am primit un sms de rugaciune de ajutor, tocmai ma bagasem in pat, credeam ca e un sms neimportant sau din greseala, dar m-am bucurat, eu asta imi doresc ca Domnul sa se foloseasca in rugaciune. Am cerut ajutorul fr.Florin sa ne unim in rugaciune. 

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

