A respira credinta

Am avut o zi minunata alaturi de Domnul meu. La lucru am citit doua capitole (cronici), am calmat ceva clienti, aveam o fericire senina, alba.

Am aflat ca Georgi este jos, cazuta, am inceput sa o linistesc, m-am rugat dar nu puteam pe genunchi, asa ca pana am ajuns acasa i-am cerut ajutorul fr.Florin, stiam ca se va ruga si nu va refuza o oaie ranita.(i-am multumit pentru rugaciune cand l-am vazut)

Acasa plina de incredere m-am pus pe genunchi si am stat cu Tatal de vorba. Cand ma pregateam sa merg acasa am vazut ca Domnul ascultase rugaciunea, stiu ca meritul este al fr.Florin.

O imbratisare stransa ce a durat o saptamana, cata fericire sa vad. In Betel Domnul s-a proslavit, mi-a trimis-o pe G. care avea nevoie de mangaiere si eu trecusem pe acolo, stiam si intelegeam. Apoi la rugaciune i-a vorbit, i-a spus asculta fiica, sunt langa tine, am vazut lacrimile tale, ti-am auzit rugaciunea, dar ia aminte eu am indurat 39 de lovituri, stai si indura si tu, si Eu te voi ridica, nu-ti fie frica. Pentru mine mi-a spus sa vorbesc fara frica, dar mi-era teama eram singura, nu era nici o sora mai crescuta decat mine pe calea Domnului, i-am spus ca nu vreau sa gresesc ceva si sa scot de la mine cuvintele, i-am cerut un semn.

N-am terminat bine de gandit ca se ridica un proroc si spune ca ti-am auzit suferinta poporul meu de legamant si eu sunt sa te mangai, nu mai stiu ce a zis, dar pentru mine a fost suficient sa stiu ca acesta a fost semnul meu.

Cu increderea de la Domnul i-am spus G. ce imi spuse El, a plans si mai rau, dar erau lacrimi de fericire. 

Sunt atat de fericita cu Domnul meu Isus, m-am apucat de poala hainei Lui si nu mai vreau sa-i dau drumul. 

In vedenie am vazut ca aveam pe umeri niste tablii patrate de aur cu gauri de jur imprejur, unde treptat-treptat imi agata niste cercei de aur, care aveau ca niste pietricele de aur. Sunt multe gauri goale si multe daruri asteptate, vad ca atunci cand invat ceva, cresc, imi da un cercelus. M-a dus in fata castelului de aur, ma astepta cu bratele deschise, iar eu am alergat catre El.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

