Frumusetea alaturi de Domnul Isus

Martea trecuta cand am vorbit cu Georgi mi-a spus de lucrarea ei, imediat am spus ca doresc si eu sa fac parte din ea daca Mircea e de acord. Si au urmat trei zile, miercuri-joi-vineri de incercari, dar totul a fost spre Gloria Sa, pentru a ma pregati pentru lucrare.

Vineri am participat prima data la aceasta lucrare, nici nu stiam cum si ce ar trebui sa fac. Am iesit atacata, dar Domnul a stiut sa-mi poarte de grija.

Sambata a fost o zi minunata, am fost la rugaciune si a putut veni si fr.Andrei, ne-a incantat cu chitara si a vorbit si s-a rugat pentru Mircea. Domnul a vorbit ca ii aducem jertfa cu mintea si nu cu inima, ca ne-am scrijelit genunchii in fata idolilor si nu in rugaciune, ca vrem lumina Lui dar nu-i dam inima, ca ne apropiem de Biblie fara sa ne curatim mainile, ochii inainte.

Eram cu mana in rugaciune in mana lui Mircea, am stat si am strigat la Domnul in limbi, m-am descarcat duhul in fata Lui, i-am spus tot ce aveam, strigam de parca era ultima mea zi aici.

Domnul a prilejuit sa mergem sa-l ducem acasa pe fr.Andrei si am avut o partasie frumoasa cu familia lui, tatal lui ne-a raspuns prin Domnul la niste intrebari care ne framantau si un lucru pe care nu-l spusesem, am primit din partea lui cartea Strajerii. Cand am ajuns acasa Mircea mi-a explicat ce-i cu ei si m-am minunat ca Domnul chiar m-a chemat in aceasta lucrare si o confirma cu minunatul cadou primit.

Dimineata ne-am dus la Maranata, Domnul mi-a spus ca e voia Lui sa fiu acolo, mi-a vorbit, m-a mangaiat, a vrut sa-mi arate ca El e prezent oriunde si ca nu trebuie sa ma uit la oameni, mi-a cantat Dumnezeu e taria mea si prin predica i-a vorbit lui Mircea.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

