E frumos cu Dumnezeu

Sunt foarte fericita, il iubesc pe Dumnezeu, ma bucur cu El. Azi dimineata m-a trezit sa stam de vorba, este asa de frumos cand te trezeste, o face asa de bland si stiu daca ascult voi fi mai „fresh” decat daca as fi dormit in puf 10 ore.

Chiar asa a fost. Clipele acelea sunt minunate, cand privesc daca s-a trezit Mircea si vorbesc in gand cu El, imi doresc sa vina vremea cand si el se va trezi cu mine. 

In drum spre lucru am tot simtit ca cineva e mereu in spatele meu, am intors privirea de cateva ori, m-am uitat in timp ce treceam prin dreptul unor vitrine si nu vedeam nimic, dar simteam, atunci am privit in sus, la cer si I-am multumit ca este cu mine, ca vegheaza asupra mea. M-am simtit atat de protejata si de iubita.

Am reflectat la toate caderile si incercarile mele, acum rad si ma simt mai puternica, mai ales dupa predica fr.Florin care mi-a spus ca ispititorul este dezarmat, nu are gloante, de aceea luptam noi impotriva noastra, noi suntem atat atacatori, cat si victime.

Zambesc, sunt fericita, sunt fericita cu Domnul.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

