In genunchi si sus

Sambata eram inca ravasita de la cei trei lovituri pe care le primisem, nu stiam cum sa fac sa imi revin, ma rugam si asteptam minuni.

Am ajuns la rugaciune si a ajuns si Georgi, ne-am imbratisat lung, cateodata nu isi au rost cuvintele si totul se rezolva. A fost lucrare prin ea pentru Mircea, stiam ca este pentru el, caci Imi spusese. Au fost cuvinte si intelesuri pe care numai noi doi le stiam.

Duminica ma gandeam sa trimit un bilet simplu cu „iertati-ma” fara sa-l semnez, apoi am zis daca se face chemare ma duc, dar ca niciodata ungerea s-a facut de catre ambii pastori.

La sfarsit Domnul a gasit un prilej si ne-am impacat, mi-a spus ca sunt „omul rugaciunii”, eram fericita, luasem si Cina. 

Eram deja foarte obosita si vorbeam cu Domnul spunand ca nu mai vin diseara ca voi dormi. Dar exact in aceea clipa Florin anunta ca cei botezati in 2012 sunt asteptati diseara pe primele 4 randuri.

Intre biserica Domnul ne-a chemat in lucrare si am ajuns la o surioara bolnava. Acolo nu intentionam sa ramanem, dar El stia mai bine, ne-a vorbit si m-a mangaiat, ultima data eram dezamagita cand Ii vorbise lui Mircea la singular ca numai el va merge in misiune, dar acum Dumnezeu m-a mangaiat, mi-a spus ca si eu ii voi fi alaturi.

Seara imi crapa capul de dureri, primisem niste atacuri, stiam de la cine, dar eram prea slabita sa ma mai lupt. Dar aceasta durere s-a transformat in bucurie cand am aflat ca Domnul Isus a lucrat si voi face si eu o lucrare pentru El, m-au acceptat. 

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

