Iarasi jos

Este grea crucea, este greu sa stai pe cale, este greu cand esti lovit in suflet, este greu cand abia ai fost ridicata si iarasi o lovitura, cand eram in culmea fericirii i-am spus sotului ca nu ma tem de dureri asa trebuie sa fie viata noastra, doar il iubim pe Hristos.

Nu ma tem, dar dor si cel ce ne loveste stie ce ne doare cel mai rau.

Am reusit sa ranesc si eu la randul meu, n-am cum sa dau timpul inapoi, dupa ce am realizat cata durere am provocat, m-am pus pe plans, pe genunchi, pe rugaciune, nu puteam lega doua cuvinte tare, suspinam si eram un hohot de plans. La inceput cu gandul, apoi m-am rugat pentru sanatatea celui care l-am ranit.

Apoi mi-a venit vorbirea si l-am vazut in roba bleu, am vazut un inger care l-a ridicat de maini, am vazut cum era imbratisat si mangaiat. Tot ce ii cerea sufletul meu era sa-l aline, sa-l vindece, sa se atinga de el si familia lui.

Au fost vorbe noi, a doua oara cand taceam i-am simtit prezenta, i-am spus sa mearga la el, caci el are nevoie de El, dar statea langa mine, s-a atins de palmele mele.

Acum ascult in reluare si in reluare botezul meu.

Oare care o fi ciurul prin care voi trece iarasi. Nu ma simt vrednica sa iau Cina, nu ma simt vrednica de nimic.

Am auzit de atatea ori ” in apa botezului este sora…Dumnezeu s-o binecuvanteze” si raspund Amin de tot atatea ori.

Pe atunci eram purtata pe brate si nu ma atingea nici o durere, acuma umblu si simt atatea lovituri.

Eu am cerut crestere, eu am cerut aceasta durere, eu.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Iarasi jos

  1. yvone zice:

    Nu ma simt vrednica sa iau Cina, nu ma simt vrednica de nimic.
    e ok ….
    niciodata nu vom fi vrednici prin noi insine de a fi vrednici sa luam Cina
    Numai prin Sângele lui Isus putem fi curațiți si sfințiti
    El este jertfa de ispăşire pentru păcatele noastre Prin acea voie am fost noi sfințiți – prin jertfa trupului lui Isus Cristos o dată pentru totdeauna.

  2. lord1st zice:

    Domnul sa te binecuvanteze, esti raspunsul la intrebarea din rugaciunea care am facut-o. Tocmai cand ne rugam tu imi scriai. I-am cerut un semn (vis, vedenie, vorbire, cuvant) in care sa-mi spuna daca sa iua Cina sau nu, intrucat nu vroiam sa iau asupra mea osanda.

Lasă un răspuns

