M-am increzut in oameni

Astazi ma grabeam sa ajung la Betel, am reusit sa plec mai devreme cum am ajuns mai devreme la lucru, eram nerabdatoare sa am partasie cu Georgi si sa ma rog.

Dar am primit o lovitura, persoana pe care o indragesc asa de mult din Betel m-a dezamagit, era a treia intalnire cand imi promitea ca ne-am fi rugat impreuna, ne completam una pe alta, cand avea ea vorbire Domnul imi dadea talmacire sau i-a dat ei lucrare pentru mine.

Cand eram in metrou am aflat ca ea nu mai vine, nu numai la rugaciune, ci toata ziua la biserica. L-am sunat pe Mircea: deja am fost dezamagita de atatea ori, s-o fi molipsit de la cineva pe care il cunoastem, care nu-si poate tine cuvantul, nu mai inteleg, de ce trebuie sa promiti ceva, de care nu te tii de cuvant.

Si eram jos. Nici nu mai grabeam pasul, ma clatinam de pe un picior pe altul si tot intarziam sa ajung in Casa Lui. Mi-am luat pernele si m-am rugat, nu am vrut sa ridic capul din pamant, nu vroiam sa privesc pe nimeni, Domnul imi aratase cine se asezase langa mine, dar inima mea era trista, eram mahnita, dezamagita, cu ochii inchisi auzeam soapte, sa ma retrag, si cautam cu ochii mintii locuri si mijloace de a o evita pe viitor pe Georgi. Dar am realizat ca Dumnezeu nu vrea asta.

Prima rugaciune: Doamne arata-i cat de mult m-a facut sa sufar, arata-i cat de mult ma doare, vorbeste-i Tu si fa-o sa inteleaga.

A doua rugaciune: Doamne nu lua in seama ce m-am rugat inainte, o iubesc pe Georgi si nu vreau sa sufere, ajunge daca sufar doar eu, o iert.

A treia rugaciune: Doamne vindeca-ma, vreau sa imi iei durerea asta, sa nu mai simt ceea ce simt, vreau iarasi bucuria mantuirii.

A patra rugaciune: Doamne Isuse eu stiu ca Tu poti sa iei un burete si sa stergi toata durerea din inima mea, n-o sa Te mai rog, am sa folosesc timpul pentru altii. Si am inceput sa ma rog pentru familia fr. Florin asa cum imi aratase Domnul in vis, pentru parintii si sora mea, pentru soacra mea, pentru sufletul care mi l-a dat El.

Si minune cand am privit la ceilalti, fara sa mai imi pese de durerea mea, Domnul Isus chiar mi-a sters durerea si tot ceea ce simteam, eram iarasi vesela, primisem inapoi bucuria mantuirii, vorbeam in limbi, ma bucuram cu Domnul: mi-a spus ce crezi ca nu pot trimite pe cei cu Duhul Sfant sa te loveasca, sa te amageasca, nu mai te increde in ei, arunca-te in bratele Mele, priveste doar la Mine. 

Sunt vindecata, Glorie celui Preainalt.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

