Visul de azi-noapte

Eram intr-un oras strain (cred ca era Timisoara) si am intrat prin „efractie” intr-o cladire, era noapte afara si vedeam cateva sali de curs, care erau la ora aceea, m-am plimbat cu liftul prin toata cladirea, m-am dus la receptie. Era un barbat acolo si i-am spus ca as vrea sa ma inscriu la facultate, el a zis bine, dar se plateste, eram suparata ca vroiam sa fac ce vreau cu banii mei, apoi mi-a spus ca se duc la fundatia lui Florin I. intrucat e prieten cu el, am acceptat.

M-am trezit intr-un bloc (al bunicii mele din partea mamei, ea e moarta) si m-am suit in lift, dar cifra 5 de la butoane arata altfel si nu se apasa, deschidea la tot felul de alte etaje, numai acolo, am mers pe scari pana la urma, au fost destul de dificil, pareau ca urca dar imi dadeam seama ca coboara, dupa cateva lupte am ajuns in final in garsoniera la bunica mea.

Am gasit-o acolo, vesela, frumoasa, am luat-o in brate si am pupat-o. Aveam de primit si dat o comanda de la avon la fete, numai ca nu erau cosmetice ci torturi, erau ca intr-o cutie de pizza cu o folie transparenta deasupra sa se vada interiorul, era in forma de inima alba, iar marginile erau din ciocolata. Aveam doua sacose pline cu astfel de torturi, le-am inspectat si una avea un colt rupt, am spus ca n-o s-o primeasca. Atunci am primit si o punga de verde transparent cu un rand de cozonac alb-galbui si un rand de chec de ciocolata, toate feliile egale si taiate subtiri. Le-am dus in bucatarie si am mancat cate o felie din fiecare. Le-am pus pe un dulapior care era plin de borcane spalate de diferite marimi, cu gura in jos, erau puse la scus pe niste carpe intregi. Am asezat acolo plasa aceea.

La masa in bucatarie pe un scaun statea cealalta bunica a mea, imi zambea, a spus ca are ea un tort intreg cum imi trebuie mie, dar nu stie daca sa faca schimb, pana la urma a facut schimb, am luat-o in brate si am pupat-o.

A aparut un caine de carpa care se misca in casa, am inceput sa-i vorbesc in limbi si l-am scos pe usa afara, i-am spus sa stea si sa pazeasca usa.

Am ajuns in drumul taberei, langa un bloc cu 10 etaje, in fata lui erau banci ca in biserica reformata si lumea statea si se uita la un spectacol. Ne-am asezat cu Mircea si langa mine era o femeie care se simtea rau, atunci m-am apropiat de ea si i-am spus ca trebuie sa posteasca, ea mi-a spus ca posteste. I-am spus nu asa uite Moise pe munte a stat 40 de zile fara apa si mancare si Ilie, si Domnul Isus cand a fost ispitit. Mi-a spus ca ea nu rezista fara sa manance si sa bea o zi intreaga. I-am spus bine incearca in prima zi pana la 12.00, apoi a doua zi pana la 14.00 si tot asa pana Dumnezeu te va ajuta sa postesti. Pe mine m-a ajutat sa tin postul Esterei 3 zile.

Acest articol a fost publicat în Visuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

