De joi

Am fost fericita, impacata si numai pentru Domnul.

Abia am asteptat sa ajung in casa Lui, acolo unde El este prezent tot timpul, atat timp cat facem voia Lui. Am sunat-o pe o sora care Domnul mi-a scos-o in cale, cea pe care El a mangaiat-o luni, era fericita ca vorbim, chiar daca nu poate ajunge.

M-am pus sa ma rog si am primit putere, am simtit prezenta Sa, El este un Dumnezeu Viu, care se atinge de cei care au nevoie de El. Inca era devreme si imi arata o surioara, merg si ma pun sa vorbim, o chem langa mine, am ascultat-o.

Am inteles de ce a trebuit sa trec prin atatea incercari si suferinte, sa pot alina pe cei care acum trec prin ele, sa le arat ca eu sunt bine si ca la fel vor fi si ele, ca sunt importante pentru Dumnezeu, de aceea ispititorul le chinuie. Am luat-o de mana, am imbratisat-o si am pupat-o, i s-a luminat toata fata.

Apoi o alta surioara botezata tot cu ea, acum in decembrie, am vazut ca statea singurica, mi-am mutat hainele, care tineau locul pentru Mircea si m-am inconjurat de aceste oite ranite. Am vazut lumina si fericirea ca cineva le „baga in seama”, ca le strange in brate, le pupa si ca le tine de mana.

Stiu ce inseamna ca toti din biserica sa te respinga si sa iti mute hainele sa iti spuna locul acesta este ocupat de mine, chiar daca aceea persoana ajungea mai tarziu, stiu cat face o tinere de mana, cat face un zambet, stiu ca Dumnezeu ma trimite la sufletele Lui sa le alin, sa le iubesc, sa le inteleg, sa le fiu alaturi.

Iti multumesc Isuse pentru fiecare suflet care mi l-ai scos.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

