Visul de luni

M-am visat ca aveam niste umflaturi pe tot corpul, a aparut mama mea, eram intr-o camera cu geamuri, a luat un cutter si a inceput sa taie deasupra ranilor in forma de L.

A scos de acolo gandaci maro, mari si grasi, cu aripi, ii strivea cu mana sau cu piciorul, a mai scos si un pantof roz, cu toc, plin de musculite mici si negre, pe acestea le-a innecat intr-o cada.

Am ajuns intr-un spital si am primit un bon, de culoare portocalie pe care scria 359, eram a patra la rand. Am vazut ca pe mana a inceput sa mi se infecteze rana, am deschis-o, am gasit ramase aripi sau picioruse de gandac acolo, am curatit locul. Am deschis, tragand de piele fiecare cicatrice si le-am verificat/curatat. Doar pe spate n-am ajuns.

Asistenta m-a intrebat daca nu vreau sa dau spaga sa intru urmatoarea, am refuzat. La o masa l-am gasit stand pe fr. Richard, era tanar, am dat mana cu el, am inceput sa vorbesc in franceza cu el.

L-am intrebat de ce nu lucreaza pentru Dumnezeu, el mi-a spus ca lucreaza in politica. I-am cerut nr de tel. M-am trezit la tara, acolo am primit un telefon de la el, mustrandu-ma de ce dezvaluisem locatia lui, intrucat este un om foarte important din politica.

Acest articol a fost publicat în Visuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

