Cand Domnul vindeca

Ieri a fost o zi minunata, am fost la copilasi si am vazut o gramada de zambete, m-am bucurat cu ei. Au primit multe daruri de la o fundatie cred, o parte s-au bucurat, eu in acele clipe ma simteam neputincioasa, caci daruri asa multe materiale mi-era imposibil sa le daruiesc.

Tot ce am putut sa le ofer a fost cate o imbratisare, cate un pupic, cate o vorba, sa le tin companie, sa le vorbesc, sa ii ascult.

Seara am fost la rugaciune, mi-era dor de o rugaciune cu surorile, acolo Domnul Isus vine, si a venit si ieri si m-a mangaiat, m-a vindecat. 

M-a curatit, de joi stiam ca ma curatise de acel duh de ghicire, dar daduse altul peste mine, unul de teama, si cu rabdare, Domnul Isus, incet-incet m-a vindecat.

A vorbit si m-a folosit, slavit sa fie El, vreau sa ma foloseasca tot mai mult. Mi-a redat iarasi bucuria mantuirii. Am inceput sa ma alint cu Domnul Isus, stateam si vorbeam cu El in limbi, ma dezmierdam, si eram de parca zburam, simteam atata iubire, dragoste, caldura, toata prezenta Sa, care s-a atins de mine, ma mangaia, eram fericita.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cand Domnul vindeca

  1. eumiealmeu zice:

    să ai un an bun, alături de Cel pe Care Îl iubești atât de mult, iar bucuria pe care o ai tu să o simtă și cei pe care îi iubești, de care îți pasă.
    spor-t în toate.

  2. lord1st zice:

    Multumesc, Domnul sa te binecuvanteze. O zi minunata cu ocazia nasterii Domnului Isus.

Lasă un răspuns

