Cand ne rugam

La lucru o colega pleaca, am recomandat o persoana sa o inlocuiasca (era a treia oara cand imi puneam obrazul), dar n-am rezistat sa nu ajut. Astazi cand sa vina la lucru, dupa ce ieri „batusera palma”, l-a apucat atacuri de panica de nu vroia nici la telefon sa raspunda.

Eu eram linistita si citeam Biblia la lucru inainte sa aflu, m-am pus si m-am rugat in gand, m-am sfatuit cu sotul, ca apoi sa cer ajutorul si fr. Florin. Stiu ca s-a rugat, imediat m-am linistit si Domnul Isus m-a mangaiat, o simteam, am spus ca se va face voia Lui si daca ar trebui sa am cele doua joburi si sa nu pot ajunge la Betel, ma voi supune Domnului.

Sotia celui pe care l-am ajutat era disperata si avea ganduri negre, auzise prea multe soapte de la cel rau, am incercat sa o linistesc, si ii tot spuneam sa mearga la preot si sa se roage. Dar mi-a spus ca la „noi” nu e ca la „voi” preotul sa stie ce face fiecare si sa ii pese. 

Multumesc Domnului ca avem pastori care au grija de turma, multumesc Domnului ca m-a trimis aici, multumesc Domnului pentru dragostea Lui imensa.

M-a sunat si mi-a spus ca s-a rezolvat si va veni la lucru. Dumnezeu stie cum ii aduce pe fiecare la ei. Ma rog pentru sufletul ei sa o aduca la picioarele Lui.

Am mers impreuna la Betel (pentru mine a fost o minune, ar fi trebuit sa fiu de seara) sa-I multumim. Eu abia asteptam sa ajung sa ingenunchiez si Domnul a venit.

Sunt fericita, am din nou zambetul pe buze, chiar daca astazi am trecut prin dureri, sunt iarasi eu „sunt bine cu Domnul” si apoi un 🙂

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

