O zi frumoasa

Luni, zi in care mi-as fi dorit sa stau in jertfa, de atata timp imi lipsea, dar Mircea inca nu era de acord. 

Colega mea a fost de acord sa vin dimineata, asa am reusit cu ajutorul Domnului sa ajung la Betel. Mi-era deja dor de locul unde Dumnezeu se coboara si Il simt prezent. De cum m-am pus pe genunchi i-am simtit prezenta, lucru care acasa se intampla rar, sau trebuie sa starui mult, acolo El este si cand sunt singura. 

Mi-a vorbit si am inteles ca nici filmele crestine nu sunt pe placul Lui, am inteles si m-am bucurat ca El imi vorbeste. 

La sfarsit m-a mangaiat enorm, mi-a cantat „Dumnezeu e taria mea” am inceput sa rad si sa privesc in sus, si ii tot spuneam Te iubesc, Te iubesc, Te iubesc.

Iti multumesc pentru darul nemeritat, iti multumesc ca Te-ai urcat pe cruce pentru mine, iti multumesc ca m-ai scos din mocirla si intunericul in care zaceam, iti multumesc pentru dragostea, rabdarea Ta, iti multumesc pentru ziua minunata in care m-ai adus la Betel, iti multumesc pentru ziua minunata in care m-ai botezat, iti multumesc pentru botezul in apa, iti multumesc pentru parintii si sora mea, iti multumesc pentru sotul pe care mi l-ai dat, iti multumesc pentru fr. Florin si Stefan, pentru Magda, Rodica, Florica, Georgi, Maria, Virginica, Alex, Alina, Andrei, Adrian, grupul de inchinare, cor, orchestra, fanfara, iti multumesc pentru cei de la sunet, cei care strang colecta, cei de la bucatarie, de la scoala duminicala, cei care fac curatenie, iti multumesc pentru casa in care stau, ca niciodata nu mi-a fost foame cu Tine, ca m-ai imbracat, iti multumesc ca m-ai vindecat, iti multumesc pentru serviciul pe care il am, pentru colegii si colegele mele, iti multumesc pentru fiecare minune care ai facut-o, pentru fiecare prilej de a fi in casa Ta, cand ar fi trebuit sa fiu la lucru, iti multumesc pentru binecuvantari, incercari, cuptor, caci Tu gasesti si modul de a iesi de acolo.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

