Ziua de sambata

O zi in care am avut incercari, iarasi, am fost la parintii mei la indemnul sotului meu, eu nu vroiam sa merg, nu eram pregatita pentru inca o lupta, dar m-am dus cum trebuie sa ascult de sot. Tatal meu iarasi s-a legat de mine si au fost clipe grele, chiar ore grele, mama mi-a spus ca o doare alegerea mea si pana acum nu mi-a spus, pe mine ma doare „nealegerea” lor.

In drum spre casa, era trecut de ora 6, i-am spus ca vreau sa mergem la rugaciune, suna si vezi daca se tine, mi-a raspuns sora si cum credeam se tinea. Vezi daca vine si sora Magda, acum cand stateam in masina si asteptam, m-am dus sa iau ceva, cand m-am intors, el s-a impotrivit iarasi, a spus ca nu mai vrea sa mearga, ca pot merge cu taxiul sau ratb-ul.

M-am pus si am plans din nou, Dumnezeu ma chema la rugaciune, si eu eram neputincioasa, apoi cu greu am ajuns, am avut parte de atatea piedici. 

Nu am intrat bine ca surorile se rugau, m-am pus pe genunchi, si am plans inaintea Domnului, a inceput sa vorbeasca si spunea ca „tu fiica care te joci cu mantuirea”, m-am simtit mustrata, am crezut ca e vorba despre mine, despre ceea ce s-a intamplat acasa la parintii mei, ca mai tarziu sa aflu, ca nu mie imi vorbea. In aceea clipa in hohote de plans m-am pus inaintea Domnului Isus.

Dupa aceasta rugaciune, am simtit nevoia sa ma marturisesc, eu am pacatuit, incepusem sa ma uit la tv, si cred ca aveam un duh de ghicire, aveam o placere sa ma uit la filme, de fiecare data dupa cateva imagini, stiam si spuneam ceea ce se va intampla in film, si exact asa se intampla, la sfarsit orgoliul si mandria mea nu-si mai incapeau, le spunea „vezi, ti-am spus eu, asa s-a intamplat” si erau lucruri neprevazute. Am pacatuit apoi ca m-am jucat si am pierdut timpul cu jocurile si nu mai dadeam importanta rugaciunii, cititului Bibliei.

Am simtit ca Dumnezeu s-a departat de mine si a fost un semnal de alarma, dar nu El se departase ci eu. Acum ma mai uit doar la filme crestine impreuna cu Mircea.

La urmatoarea rugaciune, Domnul Isus m-a mangaiat, o sora imi spune, vad un inger cum te mangaie, vad cum se atinge de inima ta, vad cum pune degetul pe rana ta. Apoi mi-a vorbit Dumnezeu direct mie, si a fost pentru mine, mi-a spus sa ma ridic in picioare si sa ma rog cu credinta in limbi.

Atunci am simtit cum ceva se misca in mine, am simtit o caldura imensa, care circula in jurul stomacului meu, si imi tremura toata partea aceea cu caldura. Mi-a spus Domnul Isus ca torn untdelemn peste tine. Am fost eliberata de o multime. 

Am simtit o pace imensa, am simtit o fericire deplina si eram impacata.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

