Incercari de duminica

Am fost trista duminica cum erau atatea zile de cand lipseam de la Betel (azi de cum m-am pus pe genunchi am simtit in palme prezenta Domnului, acasa imi ia mult mult mult mai mult timp pana intru in aceea stare, mi-as dori ca in biserica sa se lase rugaciunile sa continue, sa nu se intrerupa asa de usor).

Am primit vizita parintilor mei, Mircea era la biserica, loc in care mi-as fi dorit sa fi fost si eu. Cam de doua saptamani am incetat sa mai postesc pentru ei, sa ma mai rog atat de intens pentru ei, am fost foarte atacata, stiu ca ispititorul nu este fericit ca de atata timp i-am zgandarit. Acum a fost timpul sa ma rog pentru mine, cum aveam nevoie de protectie. 

De cum a intrat tata in casa a inceput, da drumul la tv, i-am raspuns ca eu nu ma mai ating de el, daca vine Mircea n-are decat sa-l aprinda el. A continuat si m-a facut redusa (in continuu in gandul meu rosteam „Isus este Domnul, lasa sangele Tau peste mine, Isus este viu”), i-am raspuns ca Dumnezeu a ales lucrurile slabe ale lumii, ca sa faca de rusine pe cele tari. (1Corinteni)

Eram fericita ca am gasit un site cu filme crestine si am inceput sa-i povestesc de unul, care eram sigura ca ii va atinge, dar a inceput sa-mi spuna ca sunt spalata pe creier. I-am spus ca macar eu stiu unde voi merge, sus in cer, caci cine va crede si se va boteza va fi mantuit. 

Daca toti ar fi gandit ca tine n-ai mai fi avut acum un calculator, eu nu-mi pierd vremea acolo, il marturisesc pe Dumnezeu, caut muzica si filme crestine. Ai ajuns sa-ti irosesti viata, chiar de la varsta ta, nu ai altceva de facut, o carte nu citesti, la teatru nu mergi, (si a continuat cu altele), degeaba i-am aratat cartea pe care o citeam despre un frate chinez care a suferit pentru Hristos, aceea nu era nimic pentru ei. Le-am spus ca eu imi traiesc aceasta viata pentru a avea o eternitate cu Hristos, e tot ceea ce conteaza, viata de aici este scurta fata de vesnicie.

In tot acest timp tot ceream ajutorul Domnului Isus, sa-mi puna vorbe si sa raman calma. A ajuns si Mircea acasa, dar atacurile tatalui meu au continuat.

Inainte sa plece mi-a dat lovitura, care m-a miscat un pic, pana atunci am fost asa de calma, nimic nu ma atingea, au spus ca au votat ambii mei parinti cu cel care ne-a ponegrit si ne-a blasfemiat. 

Tot ce m-am bucurat a fost ca erau deja ridicati sa plece, dar dupa m-am simtit groaznic, proprii mei parinti sa lupte atat impotriva mea, si de ce?

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Incercari de duminica

  1. bursasiu zice:

    Domnul sa te intareasca si sa iti dea biruinta. Nu e usor, cand treci prin prigoniri, mai ales cand sunt din partea celor dragi, insa si Domnul Isus a fost prigonit si la fel, nici fratii Lui nu au crezut in El dar, a birui lumea. Tot asa si noi suntem mai mult decat biruitori prin El. Si mare bucurie va fi pentru tine cand parintii tai se vor intoarce la Domnul. Stiind ce impotrivitori au fost si cum Dumnezeu le-a schimbat inima si mintea sa inteleaga ce a facut Domnul pentru ei. Pentru ca avem credinta ca Domnul lucreaza in moduri in care nu ne imaginam noi si va aduce mantuirea in familiile noastre si nu numai. Domnul sa te binecuvanteze si sa te poarte pe bratul Sau de biruinta. Putem totul in Hristos care ne intareste. Amin.

  2. lord1st zice:

    Amin! Domnul sa te binecuvanteze si sa te intareasca!

Lasă un răspuns

