Domnul asculta

Am avut o zi minunata ieri, m-a intarit, caci mi-a vorbit. Eram daramata de alataieri, Mircea nu mai dorea sa auda de Dumnezeu, de Betel, de nimic, i-am spus orice ai alege sa stii ca eu il aleg pe Dumnezeu intai si apoi vii tu.

Mi-a facut el programare la doctor, dar cum era plin de programari mi-a zis ca ma ia intre programari cand are timp. Cand am ajuns acasa, m-am pus pe genunchi si m-am rugat ca sa nu fie nimeni acolo si cand ies eu sa vina cineva. Si Dumnezeu a facut o minune, din programarile pline care erau, cand am ajuns eu, era gol acolo, am intrat direct si cand am iesit, abia atunci a venit cineva. Domnul Isus m-a ascultat, te iubesc.

Nu a fost deloc in planul meu sa merg la biserica, cel putin cand plecasem dimineata, dar apoi El m-a chemat, si a venit si Mircea. 

Am avut o surpriza placuta, a fost un cor adventist Credo care ne-a colindat, au cantat si o melodie frumoasa in ebraica. Cand am intrat si am vazut in fata plin de oaspeti, un cor imens, am spus Doamne eu vreau sa ma rog, dar din cate vad n-o sa avem timp. Si Dumnezeu m-a ascultat, ca niciodata martea ne-am rugat mai mult si am fost atat de fericita. 

Ne-a vorbit fr. Florin, mi-ar fi placut sa fi avut timp sa discutam, nu am mai vorbit de atat de multa vreme, dar sunt sigura ca Dumnezeul nostru este un Dumnezeu mare si El ii va transmite totul. 

A fost un viscol/ninsoare cand am iesit de la Betel, parca eram in alta lume, dar in inima mea eram fericita, ma simteam protejata si iubita mult.

Iti multumesc Tata, Isuse, Duhule Sfant ca faci totul precum e in planul Tau, iti multumesc ca schimbi inimi, iti multumesc ca a intrat iertarea in inima mea, iti multumesc ca am iertat-o pe Rodica, iti multumesc ca exista ca poate fara ea eu nu il cunosteam pe Mircea, iti multumesc ca poate fara ea, Tavi nu ma cunostea si eu nu eram a Ta, iti multumesc ca ma faci sa o iubesc asa cum este, ea n-are nici o vina, daca e sluta ispititorul e de vina.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

