Imi inalt…

Imi inalt sufletul catre Domnul
caci vreau sa stau in nemurire
imi inalt mintea catre Tine
caci vreau sa inteleg dragostea Ta.

Imi inalt cugetul catre Mantuitorul meu
caci vreau sa nu mai vreau, voia mea sa fie voia Ta
imi inalt mainile si bratele
sa ma prinzi, sa ma tii pe calea Ta.

Imi inalt rugaciuni catre mantuire
sa aduc si alte oite pe pajistea de smarald
imi inalt laude pentru Creator
care m-a ales din pantecele mamei.

Imi inalt cantari din suflet pentru Tatal ceresc
caci a lasat ca eu sa capat viata si sens
imi inalt glasul catre Tronul stralucitor
pentru a ne plimba mana-n mana ca primii oameni.

Imi inalt zambete in dureri pentru Mesia
caci m-a invatat sa pasesc pe drumul pavat
imi inalt rugaciuni catre Tatal, Isus si Duhul Sfant
caci ma invata sa iubesc aproapele.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

