De saptamana aceasta

De miercuri m-a rapus boala si a trebuit sa stau acasa sa ma refac. Domnul stie de ce, aveam nevoie de timp in care sa ma apropii de Domnul meu Tata, Isus, Duhul Sfant, inca sunt la lectia de reapropiere, citesc mai mult din Scriptura, m-am apucat si de o carte crestina si le alternez, rugaciune, cateodata silentioasa, caci ma ustura rau gatul.

Dar cand imi vine vorbirea atunci deschid gura si ma las in voia Lui, a inceput sa ma cerceteze si sa ma slefuiasca, mi-a dat si vise, in care mi-a descoperit lucruri pentru care nu ma rugam, ma bucur ca am inteles si ce vrea sa-mi spuna, si ca ma avertizeaza.

Saptamana aceasta as fi vrut sa postesc doar pentru mine, cum mi-a spus Domnul, dar Mircea mi-a interzis sa stau in jertfa cat timp sunt bolnava. Abia astept sa ii dedic Domnului zilele Lui si sa simt puterea Sa, cum ma ridica.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

