Domnu-i bun

Zi de cina astazi, zi minunata petrecuta in Casa Domnului. S-a facut ungere si m-am dus si eu pentru vindecare, eram prima, am stiut ca ceea ce cerem trebuie sa cerem cu credinta, tot drumul de la banca pana unde am ingenunchiat ma gandeam ca Domnul poate sa arunce muntii in mare, si cand m-a uns fr. Florin, chiar asta am vazut doi bolovani imensi/munti care cadeau in mare, de la o inaltime mare, am mai ramas acolo un pic cat sa simt fiecare stropitura de apa. Dupa ce marturisisem inca o data ceea ce ma apasa m-am dus inspre locul meu.

Seara am avut o surpriza, doua, trei placute: a predicat fr. Florin si seara, s-a cantat melodia mea preferata pe care Domnul o stie „Dumnezeu e taria mea” si ca sa intareasca ca El ma iubeste am spus cu totii Psalmul 23, psalm pe care il spuneam zilnic, mai putin astazi.

Ma simt atat de iubita si de imbratisata de Domnul.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant, te rog sa-mi dai intelepciune, sa nu mai plangi din cauza mea, te rog sa ma tii pe calea Ta, sa nu ma clatin, sa ma intaresti in credinta.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

