Din weekend

Joi seara a fost frumos la biserica, m-am hranit si eram foarte fericita, dar ispititorul n-a putut sta linistit, sa-mi lase pacea, in drum spre casa (eram in dureri de la stomatolog si deja ma incerca gripa, dar nu m-am plans) prin Rodica am primit incercare, m-a intrebat vrei sa-ti dau reteta de ciorba de perisoare, i-a placut lui Mircea? Am raspuns sec nu, sperand ca voi scapa si nu voi fi „fortata” sa vorbesc, orice deschidere a gurii era durere pentru mine, dar vroiam si liniste. 

Nu imi place cum gateste, iar daca i-as fi spus da, as fi simtit ca as fi mintit si as fi pacatuit, dar asa spunand adevarul am reusit sa supar doi oameni. Seara tarziu m-am prosternut in planset, am cerut Domnului iertare, am cerut sa-mi spuna ce ar fi trebuit sa raspund sa nu fi mintit si sa nu fi suparat pe nimeni, dupa o vreme El mi-a raspuns: mai aveti ciorba? Am vrea sa trecem maine sa gustam si daca imi place, sa-mi dati reteta.

In timpul rugaciunii mi-a venit vorbirea si mi-a dat talmacire in timp ce vorbeam repede pentru o parte: Isuse Hristoare, fiul lui Dumnezeu, ajuta sufletului meu, Isuse Hristoare, fiul lui Dumnezeu, ajuta sufletului meu.

Vineri mi-as fi dorit sa fi mers la rugaciune, dar ma simteam rau de la gripa, atunci m-am pus sa ma rog, eram fericita mai aveam un pic si terminam Noul Testament, atunci Domnul Isus mi-a vorbit: stai in rugaciune si post, satan te pandeste, este pe urmele tale, vrea sa te doboare, fiica, asculta, stai in post si rugaciune. 

Sambata mi-as fi dorit sa fi mers la rugaciune, dar boala nu m-a lasat sa ies din casa, am terminat Noul Testament si eram fericita, am zis sa vad ce face tableta, si cel rau m-a acaparat cu un joc, si am spus nu o sa stau mai mult decat am citit. Am continuat sa citesc din Geneza, si acum vedeam cu alti ochi, ma simteam obosita si vroiam sa ma culc, dar cel rau nu m-a lasat am pus mana iarasi pe tableta si m-am jucat. M-am simtit asa plina de pacat, cu atata vina, incat am inceput sa plang Domnului, sufletul meu a plans, m-am descarcat. M-am rugat ca El sa ma ajute sa ma elibereze de ceea ce Il face sa sufere si sa planga pentru mine.

Seara am avut un vis: Domnul mi-a aratat ceea ce ma ataca – eram cu Mircea (nu stiu daca in vacanta sau era chiar casa noastra) am intrat intr-o casa, el a ramas afara pe scari, am vazut doi soareci care alergau in casa, am privit ferestrele ca erau curate, ma gandeam cum pot sa-i alung, m-am trezit cu o pisica slabanoaga, fara par, i se vedeau coastele, o tineam in mana, cand i-am zis ca e prea urata si slabanoaga si-a scos ghearele si mi-a infipt in mana stanga trei gheare, cred ca am aruncat-o pe geam. Palma imi sangera am privit in jos si acolo apare o pisica grasa, portocalie, care incerca sa alerge dupa soareci, am mers dupa Mircea sa il chem sa ma ajute sa alung animalele, dar el a spus ca refuza si sta afara. Nu mai erau animalele dar cand am intrat a intrat pe o fereastra mica cat palma, care era deschis, restul usilor si geamurilor erau inchise, un liliac sau cioara neagra, nu imi dau seama, ce era. Atunci cand m-am vazut fara ajutor i-am spus lui Mircea ca plec din casa daca el nu ma ajuta. 

 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

