Domnul ma schimba

„Intamplator” ieri am dat peste marturia fr. D.Popescu. Am aflat povestea lui si nici nu imi imaginam, cel putin nu asa de extrem, intrucat provine dintr-o familie de credinciosi. La sfarsitul filmuletului am descoperit site-ul grupului de inchinare, pana atunci nici nu avusesem curiozitatea de a-l cauta.

Acolo am gasit marturia fiecarui membru, m-am minunat, caci eu ii vedeam „albi” din pruncie, m-am indragostit si mai mult de Dumnezeu, am vazut cum poate El schimba un om, mi-a schimbat si mie parerea, ii apreciam si ii stimam pe majoritatea din grup, dar acum stiu ca aparentele inseala.

Astazi am vizionat pozele din misiuni, in timp ce se derulau ma simteam neputincioasa si vroiam sa fac si eu ceva pentru Dumnezeu, simt ca in lumea asta exista o lucrare si pentru mine, ceva ca sa aduc roade, un suflet doborat caruia sa-i arat drumul spre mantuire. 

Acum rugaciunea mea este sa gasesc un suflet caruia sa-i daruiesc Noul Testament dupa ce voi termina de citit, scoate-mi Isuse in cale sufletul care are nevoie de mangaierea Ta.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Domnul ma schimba

  1. MihailCiprianMuresan zice:

    sunteti botezata in apa pe baza credintei dv in Isus Hristos?

  2. lord1st zice:

    Da. Domnul nostru este minunat, El mi-a vorbit si mi-a spus sa ma botez, cand inca nici nu stiam ce trebuie sa fac, i-am spus simplu sotului eu ma botez. Tu stii ce ceri? Nu. Dar eu ma botez. Avem un Dumnezeu care ne iubeste mult.

  3. Alyn zice:

    Poti sa lasi aici site-ul cu marturia fr D.Popescu te rog? Multumesc!

  4. Alyn zice:

    Multumesc!

Lasă un răspuns

