Domnul imi raspunde

Duminica m-am bucurat cu Dumnezeu, dimineata ma rugasem pentru credinta, i-am cerut sa-mi creasca credinta cat un bob de mustar, caci stiu daca i-as spune muntelui sa plece si sa se arunce in mare, acesta ar face-o, iar muntele meu sunt parintii mei si sora mea. Apoi am vorbit doar eu si Dumnezeul meu. Mai tarziu a vorbit fr. Richard si tare m-a mai bucurat Domnul, a vorbit exact de ceea ce ma rugasem inainte.

Ieri in drum spre biserica vorbeam cu Dumnezeu, Il intrebam ce se intampla, ma simt racita, ma simt indepartata, si stiu ca nu El este de vina, caci El este acelasi si ieri si azi si in veci, vroiam un raspuns, aveam nevoie de corectie, si nu gaseam nici un raspuns.

La Betel fr. Florin mi-a raspuns prin predica exact la doua intrebari pe care le aveam. Nu mai simteam aceasi putere ca in inceputurile mele cu Domnul, fiindca nu ma mai rog atat de mult acasa, nu mai stau atat de mult de vorba cu Domnul Isus, sunt fericita, caci Domnul ma iubeste, mi-a raspuns imediat, nici nu am asteptat mult.

Te caut din nou Tata, Isuse, Duhule Sfant, am inteles. Al doilea lucru pe care mi l-a spus Dumnezeu, fara sa stie poate fr. ca pentru mine era exemplul acela, cand Dumnezeu i-a spus nu-ti iei imprumut. Am incercat sa-mi fac un cardavantaj, dar am avut ceva piedici si nu mi-a iesit la timp, asa ca am renuntat la el, apoi Mircea a gasit un altfel de card tot de imprumut, astazi ar fi trebuit sa merg si sa ma interesez direct la banca pentru el. In gand i-am cerut Domnului un semn, ceva un raspuns, sa stiu daca El ar fi de acord.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant, niciodata nu intarzii sa-mi raspunzi, iar daca rugaciunea mea se implineste mai greu, este fiindca Tu esti la lucru, ma incred in Tine si stiu ca sangele parintilor si a surorii mele nu mai este pe ale mele maini.

Ma bucur pentru fiecare prilej de a-l petrece cu Tine, ma bucur in Tine, ma bucur cu Tine.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

