Te-am marturisit

Joi, o zi cand mi-as fi dorit sa fiu la Betel, sa ascult predica, sa ma rog pe genunchi, sa simt prezenta Domnului Isus langa mine. Domnul m-a mangaiat cand am ajuns la Ofelia, am povestit cu ea, si mi s-a bucurat sufletul, am vazut cum invatau cei mici poezii, pentru serbarea de Craciun, pentru a-L bucura pe Micutul din iesle.

Ma gandeam cum ar fi fost sa ma si eu un pui pe care sa-l invat cat de mult ne iubeste Domnul nostru, atat ma bucura cand vedeam cand invatau strofa si repetau asa de frumos, apoi am ascultat cantece.

La lucru spre seara ma pregateam sa plec, ma uitam la ceas tic-tac, sa se faca odata timpul sa plec. Suna telefonul, era un coleg, care a inceput sa-si descarce sufletul, mi-am dat seama ca are nevoie de Dumnezeu, m-a intristat cand mi-a spus ca o anumita persoana care o stimam, se purta urat pe la spate. Am inceput sa-L marturisesc pe Dumnezeu, spunandu-i ca eu nu pot face acel lucru, ca sunt crestina. Drept raspuns mi s-a spus ca si acea persoana era si ea. Am continuat eu sunt pocaita. Si am inceput sa-i vorbesc despre Dumnezeul meu care poate orice, care m-a vindecat, care mi-a ascultat rugaciunile, care este viu si prezent, care nu este surd, care ne iubeste asa de mult.

Trecuse de mult ora de a pleca, dar stiam ca era lucrarea Lui, de a-i vorbi despre Dumnezeu, caci nu stim nici ziua, nici clipa cand Domnul Isus va veni.

Atunci m-am bucurat chiar daca nu putusem sa merg la Betel, am simtit ca am facut ceva pentru Dumnezeu, am simtit ca acea zi nu a trecut degeaba, caci cel care Il va marturisi si El ne va marturisi la Tatal.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

