Cand vin incercari

Eram in zi de jertfa cand au venit incercarile, parintii mei mi-au spus ca sunt fanatica, intrucat altceva in afara de Dumnezeu nu doresc sa vorbesc, nu mai merg la cinema, nu mai merg la teatru (nici cand eram in lume nu ma pasiona teatrul sau emisiunile tv speciale), nu ma uit la tv (sau cel putin nu mai discut despre distractiile din lume).

Tot tatal meu s-a legat de modul meu de a ma imbraca, dar eu sunt foarte fericita asa, intrucat Duhul Sfant este cel cu care ma sfatuiesc inainte de a iesi din casa, El m-a intors la inceputurile credintei mele inapoi sa imi schimb hainele, El este cel care imi atragea atentia cand baticul statea sa-mi cada, tot ce fac este din dragoste pentru Dumnezeul meu.

La lucru am aflat ca in perioada de Craciun o sa merg la lucru, am primit si niste lovituri din partea celui rau, cand mi-a raspuns fosta colega ca Domnul este cel care vrea ca ea sa se distreze de Craciun, nu a interesat-o ca din cauza ei nu pot sa ajung la biserica. Mi-am dat seama ca Domnul lucreaza, si daca o sa ajung mai tarziu, si daca n-o sa mai pot merge in vizita la inchisoare, lucrare ce vroiam s-o fac de Craciun, prilej care era doar atunci.

Initial m-au napadit gandurile ca poate n-ar mai pleca ea unde vroia, iar apoi am vorbit cu Dumnezeu si mi-am cerut iertare, caci acele ganduri nu apartineau unei pocaite, si m-am rugat pentru ca Domnul sa lucreze chiar si acolo. M-am bucurat ca si in suferinte si incercari se vede adevarata credinta, fiecare incercare este pentru o crestere.

Dumnezeu m-a mangaiat, atunci cand m-am impacat cu ideea, atunci cand in inima mea a venit dragostea, atunci cand m-am rugat ca Domnul sa-mi puna dragoste pentru vrajmasul meu, atunci cand l-am rugat sa ma faca sa pot fi asemeni Lui.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

