Dumnezeu este taria mea

Duminica dupa-masa am visat o cladire imensa plina cu camere, eu ma plimbam in ea, paseam incet si nu ridicam privirea din pamant, cand vorbeam cu cineva ii vedeam fata (in cunostiinta), dar nu ridicam privirea. Era o casa plina cu arabi, chiar daca nu toti aratau asa, nu aveau portul lor, pareau chiar europeni. Am urcat si am coborat multe etaje, imi cautam camera. In sfarsit am ajuns in camera mea, dar imediat ce am intrat am iesit, ma astepta cineva sa imi vorbeasca, era un barbat, cu barba, parca era in albastru imbracat si mi-a spus ca are ceea ce imi doresc: imi oferea o slujba, i-am spus ca nu eu imi doresc asta. A inceput sa se dea la mine si mi-a spus ca imi oferta ceea ce vreau, o slujba noua, i-am spus ca am sot, ca sunt casatorita, si nu e ceea ce vreau eu.

Seara a fost mai frumos decat ma asteptam, m-am intalnit cu Georgi si m-a incantat cu cantari, a venit fr. Florin si a vorbit prin Domnul, exact despre oboseala, ceea ce ii spusesem Domnului dimineata, ca am nevoie de inviorare, caci ma simteam obosita.

M-a bucurat chiar imi doream sa vad chemare la pocainta, timp in care m-am rugat si pentru parintii si sora mea, si Dumnezeu a inceput sa imi spuna: asculta fiica, Eu sunt la lucru si lucrez, chiar acum lucrez, nu mai deznadajdui, caci Eu lucrez. Am plans cu amar, caci sufar pentru parintii mei, i-am spus ca mai vine un botez si ei nu sunt in apa, si poate va fi ultimul botez si ei nu vor mai primi mantuirea. A continuat sa-mi spuna ca Eu lucrez. Atunci cu gandul fara sa rostesc, i-am cerut Dumnezeu e taria mea, pentru a primi confirmarea celor auzite.

Se terminase totul era ultima cantare lumea se imbraca, si eu nu auzisem promisiunea Domnului. Dar cand eram in lacrimile lacrimilor, m-a bucurat atat de mult Dumnezeu, caci s-a mai cantat o cantare, a fost ceea ce am cerut de la El, si intr-adevar Dumnezeu e taria mea.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

