Visul de saptamana ce a trecut

Miercuri seara Domnul mi-a dat un vis: eram la Betel si ma pregateam sa ma rog, in locul unde stau de obicei, cand Mariana se urcase la amvon, care era mai in fata decat de obicei, si incepuse sa vorbeasca in limbi si sa proroceasca.

Dumnezeu mi-a spus ca se preface si nu spune adevarul. Ii adresa lui Gigel (fratele lui Daniel) ceva cuvinte, numai ca tot ce facea era sa insele. Atunci am auzit vocea Domnului care plangea si imi spunea ” pana cand, pana cand, cat o sa mai rabd Eu, Betelule?”.

Acest articol a fost publicat în Visuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Visul de saptamana ce a trecut

  1. MihailCiprianMuresan zice:

    Femeile nu au ce cauta la amvon ca sa invete pe alti, incat s-a urcat la amvon inseamna ca a fost lasata sa se urce. Aveti insa grija la invataturile straine care ajung asa de usor la amvoanele bisericilor, si nu le lasati sa prinda radacini in mijlocul vostru.

  2. lord1st zice:

    Pace, tot postul cum scrie si titlul este un vis. Stiu ca femeile nu au ce cauta la amvon, a fost doar ceea ce mi-a aratat Domnul. Cateodata imi descopera in visuri, cateodata in vedenii, alteori aud vocea Lui, care imi spune cine se afla in jurul meu in biserica. Imi cer scuze daca s-a inteles altceva si daca a fost o pricina de poticnire.

  3. MihailCiprianMuresan zice:

    Nu am inteles altceva decat visul, si eu doar am incercat ca sa iti spun ca comform visului tau, se practica ceva strain de Evanghelie acolo intre voi, da nu am zis ca din pricina ta.,,, cand Mariana se urcase la amvon,,, urcarea Marianei la amvon se talmaceste urcarea invataturilor straine la amvon. asta am vrut sa iti dau de inteles. in rest fi binecuvantata si aveti mare grija, ca vrajmasul nostru da tarcoale ca sa inghita ca un leu.

  4. lord1st zice:

    Pace, ai dreptate la seara de tineret de martea trecuta venise un tanar la amvon si ceea ce incerca sa „predice” era total eronat, nu a meritat sa scriu pe blog despre el. Amin. Domnul sa te binecuvanteze!

Lasă un răspuns

