Rasplatire

Dumnezeu imi rasplateste chiar si atunci cand eu cred ca nu merit, am primit in dar astazi ceva frumos, cand am iesit dimineata pasii m-au dus intr-un loc, dar cum era plin am incercat in locul unde nu ma duceam niciodata, dar acolo am intalnit-o pe Georgi. Dumnezeu lucreaza minunat, am stat langa ea si am auzit cantarea direct langa mine. Dumnezeu intotdeauna da peste masura, a inceput sa se roage in limbi si Domnul mi-a spus sa ma scol, in timp ce inca stateam pe genunchi, nu ma mai rugam eu, cel putin nu erau cuvintele pe care le-as fi spus, eram fericita caci El m-a binecuvantat cu talmacire.

Ca sa intareasca dragostea Lui pentru mine, cand am ajuns seara, dupa ce m-am rugat, L-am rugat sa-mi vorbeasca si am deschis Biblia la Daniel 5:12. M-am bucurat cu Dumnezeu toata ziua, am simtit cand m-am tinut cu Georgi cum prezenta Duhului Sfant era acolo si mi-a confirmat si ea.

Dumnezeu o mangaie, i-a spus sa nu se mai teme, ii inalta cuvinte catre El, El este lumina care razbate intunericul, El este dragoste, El este iubire, El este caldura, i-a dat eliberare (a spus-o de doua ori).

Dumnezeu e cel care ma ajuta si atunci cand gatesc, m-am rugat sa ma ajute sa fac mancarea ca si cum ar manca-o El si mi-a iesit asa de buna, Mircea nu se mai oprea s-o laude, eu tot mereu spuneam ca Domnul a gatit-o.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

