Binecuvantare

Nebanuite sunt caile Domnului. Sambata mi-a cazut o plomba, iar eu L-am intrebat pe Dumnezeu: de ce ma pui la cheltuiala, eu sunt copilul Tau. Cu o zi inainte Mircea cunoscuse pe cineva, sa aflu cand a venit acasa si eu eram descumpanita unde voi merge la doctor, ca sotia respectivului e doctor stomatolog. Am aflat la ce cabinet lucreaza, dar nu ii stiam numele si nici la care dintre ele lucra. Am ales pe cel care mi-era mai aproape de casa si Domnul a lucrat. Cand am ajuns acolo am aflat ca era tocmai persoana la care vroiam sa merg. Si mai frumos Dumnezeu mi-a facut cadou plomba, n-a vrut sa primeasca nici un ban pentru prima lucrare.

Cred ca Dumnezeu lucreaza si ma rog sa-mi puna vorbe in gura, sa pot sa duc la bun sfarsit planul Lui pentru mine.

La Betel m-am bucurat cu Dumnezeu, mi-a vorbit si i-am simtit prezenta, mi-a spus: ca este mahnit, i-au inchis gura, i-au pus un lacat la gura, le este teama, dar va umple cu putere pe cineva si acela va vorbi in numele Sau, va face descoperiri, pe care n-o sa poata sa le nege. A continuat sa-mi spuna ca a vazut o gramada de masti aici, dar de ochii Lui nu se pot ascunde, si vor fi dati pe fata, este mahnit de atata inselatorii, de cei care spun cateva cuvinte pe care le-au auzit in limbi si le tot repeta, inselandu-se ca vorbesc in limbi. 

M-a mangaiat, mi-a spus ca va pune putere in mine, ma va intari, sa pot face ceea ce trebuie, si-a innoit juramantul fata de mine, atat de mult m-a bucurat prezenta Sa.

Pleaca-ti genunchiul si cheama Numele Meu, iar Eu te voi vedea si voi raspunde, inalta Numele Meu si cauta-ma si ma vei gasi, caci cel ce Ma cauta cu toata inima, Ma descopera.

Lauda Tatalui, Fiului si Duhului Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

