De saptamana ce a trecut

Miercuri seara am avut un vis: eram intr-un subsol si se lua cina, am vazut ca urmau paharele pentru must, stiam ca luasem deja pasca. Nu il vedeam pe fr.Florin si stiam ca e in Italia. Am vazut ca langa mine a aparut Jhonny (am aflat de la surori ca asa il cheama), l-am intrebat de ce nu ia cina, mi-a raspuns ca-si permite o data pe an sa n-o ia, avea o cana de sticla transparenta in mana, am crezut ca bea apa, dar cand m-am apropiat mi-am dat seama ca era plina cu palinca. A continuat sa-mi vorbeasca, lucreaza sa-si faca o casa, acesta este scopul lui ca vrea sa se casatoreasca si mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca n-avea verigheta, cand eu stiam ca este casatorit. Atunci pe scari a inceput sa curga apa murdara cu bulburuci, nu stiu de unde am gasit amandoi o cadita de bebe cred ca era rosie, si cu ea am curatat apa, am aruncat-o in canal.

Vineri, pentru prima data am ajuns la vinerea de pocainta si m-am bucurat cu Domnul. Ma simteam de parca am ajuns pentru prima data acolo, caci era ceva nou pentru mine. Cand vorbea fr.Stefan Domnul mi-a aratat o coada de vulpe alba in jurul gatului lui, era ca un guler. Apoi el a spus ca si-ar dori sa se coboare un inger acolo printre noi. Imediat la rugaciune Dumnezeu i-a vorbit, dar n-am putut sa merg la el sa-i spun, ca n-ar fi primit „Stefane, Stefane daca ti-ai deschide ochii si urechile, m-ai vedea, ai vedea ca Eu sunt aici de mult, nu am de ce sa vin, daca sunt deja aici, si nu un inger ma insoteste, ci o armata. Deschide-ti inima, ochii si urechile si ai sa ma vezi.” Vorbele curgeau si nu ma puteam opri, m-am plecat si mai jos, sa nu fiu o pricina de poticnire pentru altii, daca ar auzi. 

Duminica a fost o zi de veselie. La cina, Dumnezeu a intarit darul care l-a pus in mine, auzeam o sora vorbind in limbi si apoi talmacirea tot din gura ei in romana, atunci am inceput sa ma rog sa indeparteze orice duh de indoiala, sa-i dea Domnul putere, si sa dea drumul la vorbire. Si atunci urechile mele au auzit din nou aceleasi vorbe, prin aceeasi voce, si m-am bucurat ca Domnul ma instiintase dinainte, ce avea sa zica. Eram fericita, si aveam un pic de teama, caci mustra Domnul, si spunea sa ne cercetam noi, iar inainte ma rugasem pentru pacea din casa noastra, pentru a taia raul din radacina in ceea ce o priveste pe Rodica. Atunci i-am cerut iertare Domnului, daca am spus ceva ce nu trebuia.

Georgi ajunsese pana la urma la biserica, si eu ramasesem cu o cina luata la „pachet” pentru ea, am pastrat-o pentru mine, daca asa a ingaduit Dumnezeu. Am fost cu Lori la copilasi, si i-am adus o bucurie cand am luat-o. 

Seara a predicat prin duhul un frate, a spus de tot ce se intampla in Betel, de duhurile de curvie, inavutie, minciuna si a dat totul pe fata, mi-as fi dorit sa exista vase sfiintite, care sa spuna pe nume fiecaruia, sa faca descoperiri Domnul. 

Stiu ca Rodica e stapanita, a cautat cearta chiar inainte de cina, mi-a spus daca as fi neprihanita, Dumnezeu mi-ar asculta rugaciunile in privinta parintilor si ei s-ar intoarce la Domnul. Drept raspuns i-am spus ca ascult sfaturi doar de la copiii Domnului. A suparat-o si pe Magda, cum de vine ea cu noi cu masina ca n-are loc de ea in ea. Seara i-am spus ca o iert pentru ce mi-a facut astazi, dar ea nu considera ca mi-ar fi gresit cu ceva. 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

