Dumnezeu imi raspunde

Luni, a fost prima luni, dupa atata zile de luni, cand cred ca cineva s-a rugat la randul pentru mine, caci m-am simtit excelent, ca intr-o zi de joi. N-am avut nici o durere, m-am simtit atat de fericita, atat de prezenta cu Dumnezeu.

Am simtit ca ceva frumos va fi la Betel, poate chiar fratii de la Toflea, ma gandeam in drum de la copilasi spre Betel. De dimineata am simtit prezenta Domnului, am simtit, cum totul in jurul meu parca zboara, chiar de era un frig cumplit si ploua si era si vant. Cand m-am coborat din metrou, trebuia sa merg cam doua statii pe jos, si atunci am vazut ca eram impiedicata, vantul batea si umbrela mea era inutila, dar am vorbit cu Dumnezeu si i-am spus ca nu ma opresc, chiar de ma ud, chiar de as raci, stiu ca merg acolo, pentru ca vreau sa le vad zambetele. Cand faceam temele, mi-am dat seama ca am un gol, si mi-as dori sa am acasa cu cine sa fac temele, sa iau in brate, sa ofer dragoste fara nici un interes.

La Betel m-am rugat pentru pocainta parintilor si a surorii mele, fratele Florin sa ajunga cu bine, stiam ca ar trebui sa vina dupa o lunga calatorie, eram in legatura cu ochii inchisi cu Dumnezeu, si a inceput sa-mi arate biserica, ma rugam in limbi si mi-a aratat scena, si am vazut cum primele doua randuri se umplu cu fratii de la Toflea, si am deschis ochi si tare m-am mai veselit, chiar ce imi aratase Domnul era si real, erau acolo exact unde ii vazusem. 

Imi doream sa aud cantarea „Dumnezeu e taria mea” si ma rugasem, ar fi fost o mangaiere pentru mine, m-am intristat un pic, cand am vazut ca s-a terminat totul si nu auzisem cantarea, totusi Dumnezeu mi-a spus ca ma va mangaia.

Marti, am ajuns cu mare bucurie si frig „acasa”, m-am bucurat cu Domnul meu, singura doar cu El, am putut sa vorbesc cu voce tare, am fost la inceput bruiata de boxe, dar asa am putut intra in legatura stransa cu El. Cand eram doar noi doi, mi-a vorbit, sa continui ca El ma protejeaza, sa nu ma clatin, sa ma incred in El, ca ma va mangaia.

Au cantat adolescentii, si inainte de ultima cantare, am vorbit cu Tatal, El mi-a spus ca ma va mangaia, ma simteam asa de lipsita de protectie, eram fizic singura si mi-a spus din nou ca ma va mangaia. Eram pe genunchi cand au anuntat ultima cantare „Dumnezeu e taria mea” eu eram deja cu lacrimi in ochi si am privit spre cer, soptind „Te iubesc”. A fost cadoul primit de la Domnul Isus, am simtit prezenta Duhului Sfant, chiar de parca eram imbratisata.

Tot ce promite Dumnezeu si indeplineste.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

