Vise si vedenii

Marti seara am uitat de ceea ce mi-a aratat cand cantam jos la picioarele … eram pe genunchi si priveam in sus, am vazut doi ingeri zburand si purtand o coroana de aur, au pus coroana pe capul Domnului Isus, apoi am vazut tronul stralucind, mi-am inaltat mainile si chiar doream sa fiu acolo, au venit cei doi ingeri si m-au purtat sus, in ceruri, unde am vazut totul, am ingenunchiat in fata tronului. M-am umplut de caldura si bucurie.

Seara am visat ca eram acasa, doar nu era casa pe care o stiu eu, eram cu Mircea si a primit o scrisoare scrisa pe foaie de dictando, cu stiloul era un scris frumos, apoi unul dintre noi am scris in josul paginii cu creionul, ceva legat de timp, cred ca nu mai este timp. Aveam copii (5). Am vazut 3 copilasi alergand prin casa, erau frumusei, apoi cel mai mare, un baietel, era blondin-saten, avea cam 4-5 ani, mi-a spus dupa ce a deschis frigiderul (alb si mare) ca nu gaseste unt. I-am spus ca nu consumam unt, mi-a cerut bani sa-si cumpere, n-avem bani pentru asa ceva. Am vazut doar trei copii umbland prin casa, dar aveam in cunostiinta ca aveam 5 cred ca ceilalti erau in patuturi.

Georgi m-a sunat sa-mi spuna ca m-a visat: eram amandoua plecate undeva departe in afara orasului. Eu cautam ceva, si m-am intors spre ea zambind, am gasit, am gasit-o, e a mea, aveam o copila in brate, un bebelus, o fetita, cu rochie roz, frumoasa foc, o vroia si ea, i-am dat-o putin, dar am luat-o inapoi, o protejam si o ingrijam, eram foarte fericita. Eram imbracate cu haine de biserica. Au aparut alte doua surori mai in varsta, au dorit si ele fetita mea, mi-au spus ca mi-o cumpara, toata lumea o vroia. Era si inteligenta, vorbea cu noi. Am refuzat sa-i dau drumul sau sa o vand. De teama ca vine intunericul si frigul am cautat un adapost cu Georgi, am gasit o casa in care am intrat toate trei, dar acoperisul era cam lipsa si se vedea cerul. Spuneam ca degeaba am intrat ca n-o sa ne acopere de frig.

(Cred ca este vorba de un suflet pe care o sa-l aduc pe calea Domnului, Slavit sa fie El).

Acest articol a fost publicat în Visuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

