Staruinta in rugaciune

Luca 11:6 „căci a venit la mine de pe drum un prieten al meu şi n-am ce-i pune înainte”;

Luca 11:8 „vă spun: chiar dacă nu s-ar scula să i le dea, pentru că-i este prieten, totuşi, măcar pentru stăruinţa lui supărătoare, tot se va scula şi-i va da tot ce-i trebuie.”

Inainte de a ma apuca sa ma rog, sa vorbesc cu Tatal, Isus si Duhul Sfant am luat un cuvant prin Mircea. M-a intarit, sa starui, ieri eram dezamagita ca de atata vreme ma rog pentru ei si nu vad nici o schimbare in bine, nu vad nimica. 

Dar Dumnezeu a inceput sa lucreze chiar de ieri de cand ma rugam pentru parintii mei si sora mea, sora mea a pierdut sarcina. Am aflat abia astazi, intr-un fel am stiut ca e mana Domnului, caci o trece prin incercari, sa ajunga la El, si eu tot prin dureri si chinuri L-am auzit, stiu ca toate sunt spre binele lor.

M-a intarit atat versetul, cat si cele ce am auzit, ca nu sunt degeaba rugaciunile mele, Dumnezeu are timpul Sau si locul Sau, stiu ca vor fi snopii cuiva si nu cer sa fie ai mei, pentru mine tot ce conteaza este mantuirea lor, imi doresc asa de mult sa-i vad in alb.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

