O zi asteptata

Abia am asteptat sa vina ziua de astazi, caci stiam ca voi pasi in Betel si nu mai aveam rabdare, simteam ca mi-a pregatit ceva special pentru a noastra intalnire.

A facut posibilul sa ajung si la copilasi, chiar de nu m-am intalnit cu Ofelia, Domnul a vrut asa, ca sa imi petrec mai mult timp cu ei, am indragit sa fac temele cu ei, mi-am inchipuit cum ar fi fost daca ar fi fost copilul meu, si mi-a fost cam greu, caci imi venea greu sa cred ca niste lucruri, care mie mi se pareau usoare la varsta lor nu le pricepeau, si atunci am sters tot ce credeam ca stiu la varsta lor, si am privit din alt punct de vedere, fara sa fac nici o comparatie, si sa explic si sa reexplic pana am crezut ca au inteles, dar nu era usor sa te imparti intre atatia.

Mai rau era cand cei mari care stiau raspunsurile spuneau cu voce tare si nu asteptau sa vada daca cei mici cunosc sau nu, Doamne toarna-mi iubire si indelunga rabdare, stiu ca Tu acum ma pregatesti, este lucrarea Ta.

La Betel a fost o noapte de har, mi-a placut foarte mult si cum nu se poate tot imi da cate o lacrima, cand imi aduc aminte ca am acasa pe cei nemantuiti si iarasi sufar.

M-am rugat pentru casatoria unei surori si am vazut un palmier care facea banane intr-o parte, iar in cealalta nuci de cocos, jos avea un gardulet micut, de lemn, alb. Sora a intins mainile spre el si a cazut din el un mar.

Domnul a venit si mi-a pus o patura mare, alba, groasa, mi-a legat snurul in jurul gatului, am vazut ca aveam niste opinci albe in picioare, o fusta lunga si mi-a pus pe mana *cred ca cea stanga* o bratara de argint. Am vazut ca aveam in spate un cos de rachita cu doua chingi (ca un rucsac) si era plin cu mere de aur. Am mancat unul si nu m-am indurat sa las cotorul, stiam ca e de la Domnul.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant. Fa-ma paine.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la O zi asteptata

Lasă un răspuns

