Cantarea de ieri

Pe cand ma intorceam acasa, mi-a venit cantarea in limbi si pe timp ce cantam ridicam capul tot mai sus si eram tot mai vesela, ma bucuram caci mi-a dat si talmacire:

Ridica-ti privirea din pamant
Caci Eu te-am salvat
Te-am cules din mocirla,
Zambeste caci Eu sunt langa tine,
Ridica-ti privirea, caci esti mantuita.
Eu stau langa tine
Acum rasfoiesc cartea sfanta
Si zambesc cand iti vad numele
Esti mantuita, inalta cuvinte.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

