Anuntul

Dimineata a fost o zi cu Domnul, m-am bucurat cu El, am vorbit, i-am cantat, L-am laudat, am simtit prezenta Lui.

M-am rugat in continuu pentru parintii mei si Ioana, atata durere am, cum i-am spus si Domnului, ei sunt singura mea pricina de durere si tristete. Dumnezeu vine, Maranata, si tot ce imi doresc este ca si ei sa fie mantuiti, sa cunoasca pacea si fericirea de a fi copii de Dumnezeu, linistea ca sunt mantuiti, ca orice s-ar intampla aici este cu voia Domnului, sa vada si ei imparatia cerului, ce minunatie de viata vesnica ne asteapta acolo, sa ii doara sa pacatuiasca pentru a nu intrista Duhul Sfant.

Fratele Florin a facut un anunt si tare mi-a mai batut inima, am crezut ca gata, va pleca si nu ne vom bucura impreuna de prezenta Domnului, inainte sa vorbeasca l-am strans pe Mircea de maini, si ma rugam sa nu fie plecarea lui. Si vesti bune a fost vorba despre cu totul altceva.

In aceasta seara Dumnezeu mi-a vorbit, mi-a spus ca inca din pantecele mamei, mi-a numarat pasii, stie cati am facut pana acum, si cati si unde o sa-i fac pe urmatorii, sa imi pun increderea in El, ca voi pasi pe urmele pasilor Lui, si ma va imbraca cu putere.

Eu sunt linistita de orice raspuns voi primi maine, caci totul este din voia Lui.

Slavit sa fie Dumnezeu Tatal, Fiul, Duhul Sfant. Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

