Un an

Joi seara as fi vrut sa intru si sa scriu toata bucuria din aceasta zi, un an impreuna cu Domnul, ce imi doresc, o vesnicie alaturi de El.

Am fost fericita ca am fost de dimineata si am putut impartasi bucuria mea cu Betelul, radiam toata chiar de eram in jerfa, eram mai satula ca niciodata, aveam atata putere primita, ca as fi putut sta si in Estera, dar nu planuisem asta si nu ii cerusem voie lui Mircea, asa ca m-am bucurat pentru tot ce am primit.

In aceea zi parca pluteam si nu paseam, parca eram chiar tinuta in brate de Isus, si stiu ca nu trebuie sa vad ca sa cred. Mi-as fi dorit sa fi fost si fratele sa ascult o predica prin Domnul, mi-as fi dorit ca Georgi sa fi avut timp sa stam sa depanam ce s-a mai intamplat cu Domnul si chiar aveam sa-i spun ce minunatie a facut El in aceea seara la Betel.

Am impartit o clipa de bucurie cu fratii si surorile, am ajuns in dreptul unui frate, Gabriel, nu este permanent la noi, si mi-a spus ca nu e intamplator ca l-am intalnit. Lucruri rele nu mi-a spus: sa merg sa ma rog mai mult in camaruta mea (dar eu nu am camaruta mea, de aceea ajung mai devreme la Betel, caci tot Betelul e camaruta mea, unde pot spune cu voce tare totul, fara sa ma auda cei de aici), caci Domnul imi va da multe daruri ceresti. M-a intrebat daca sunt botezata, mi s-a parut ciudat, cum era de doi ani pe calea Domnului, ar fi trebuit sa stie, i-am raspuns afirmativ si i-am spus ceva din viata mea in legatura cu aceea intrebare. De cand Domnul s-a indurat de mine ma tot intrebam daca cel de la amvon sau care era in fata daca este botezat si Dumnezeu mi-a spus sa nu mai caut asta la un om, caci El ne iubeste pe toti, sa nu apreciez mai mult un om daca este sau nu botezat, caci nici El nu a facut diferente intre noi.

Dumnezeu m-a schimbat mult, nu mai privesc ciudat fetele care vin in pantaloni, cu capul descoperit sau unghile facute/ fardate, caci El poate slefui si schimba orice inima, vai de judecator caci el va fi judecat si mai aspru.

(Mi-am gasit numele scris in Biblie, cand eram pe metrou si citeam atata m-a mai bucurat Domnul, chiar eram trista ca n-am si eu nume biblic, si El mi-a aratat ca ma iubeste.)

In timp ce ma rugam, Georgi era la cor, am simtit si auzit prin Domnul ca incepuse sa se roage in limbi, chiar de era departe, eu auzeam in romaneste ce se ruga, atunci m-am rugat ca Dumnezeu sa-mi arate, ca n-am sa tin minte totul. Stiam ca se roaga pentru alegerile ei, caci are inima impartita si nu ii poate dedica tot timpul lui Dumnezeu, vrea sa stie un raspuns clar. Am vazut de la Dumnezeu un desert (stiam ca e pentru Georgi) un indicator de lemn, tip sageata in forma de L, la ambele capete cate o sageata, cate un drum, stiam ca e vorba de alegerea pe care o are de facut, la cel care arata spre dreapta era un rucsac kaki, gen armata pe jos, si era plin, caci era umflat.

Domnul mi-a aratat si cine era baiatul din familia Popescu care il visasem la amvon cu coca-cola, si intr-adevar apartine familie Popescu, este Cosmin. I-am spus unui frate de al lui din nou visul si acum ca stiam si numele.

Dumnezeu dimineata in timp ce ma rugam, am amintit-o pe Georgi, atunci mi-a aratat un vant gen tornada, era negru, care a luat semnul si rucsacul si l-a dus in fata (inainte). Cred ca deja a facut alegerea si nu mai e nevoie de semn, nu ma sunt doua alegeri.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Un an

  1. eumiealmeu zice:

    ce bine că ne schimbăm noi, înainte să se schimbe alții… bine pentru că s-ar putea ca ei să nu se schimbe niciodată, iar supărarea noastră pe ei să devină amărăciune care să ne depărteze de Dumnezeu.

Lasă un răspuns

