Vindecare minunata

Ieri m-am simtit rau toata ziua, am refuzat sa iau medicamente.

M-am intalnit cu Lori si Dani, vroiau sa mergem sa ne rugam si sa dormim la ei, cum unchiul e la noi. Dar a ramas pentru diseara, daca Domnul asa ingaduie.

M-am trezit tot cu dureri, m-am intors pe toate partile toata noaptea, si am vorbit cu Dumnezeu, daca trebuie sa sufar, sufar, dar refuz sa iau medicamente, Tu esti doctorul meu si Tu ma vindeci. Am ajuns la Maranata. Nu am putut merge la Betel, era botezul, si pe mine m-ar durea sa vad asa ceva, stiind ca parintii mei nu sunt si ei acolo.

Am coborat in subsol cu jumatate de ora inainte de incepere si ne-am rugat acolo, cei care doreau. Am simtit ca Dumnezeu s-a coborat, era Vie prezenta Sa, mi-a vorbit pentru fratele pastor Tonea (i-am spus la sfarsit, fara sa stiu ca El i-a spus si sorei Magda aceleasi lucruri): sa dea drumul la vorbire in limbi, sa nu se rusineze, din cauza celor prezenti cativa, care n-ar intelege, caci Domnul nu vrea sa ne rusinam cu El, atunci il va imbraca cu putere si il va proteja.

In timpul rugaciunii Domnul Isus, s-a coborat, acolo jos in subsol, si s-a atins de mine si m-a vindecat, cand am simtit aceasta, i-am multumit, stiam ca m-a pus la incercare daca ma incred in oameni (medicamente) sau in El (vindecare miraculoasa), Dumnezeu imi vorbise saptamana aceasta sa imi pun increderea in El si l-am intrebat ce inseamna asta – iata ca mi-a raspuns.

Cand eram in biserica pe genunchi s-a coborat Duhul si mi-a spus, iata ca acum stati in picioare, dar vremea mea este aproape, va veni vremea cand va veti pleca pe genunchi si ma veti chema si va voi spune ca cine sunteti, ca nu va cunosc, pocaiti-va acum, plecati-va acum pe genunchi in fata mea, caci Eu sunt aici, si vremea mea vine.

M-am umplut de bucurii la cantari „eu nu sunt de pe pamant” „El purtata povara lumii” si s-a ivit si o ocazie daca Dumnezeu ingaduie o excursie la munte intr-o zi de sambata, Slava Domnului.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

