Ascultarea face mai mult

Luni am fost fericita, caci am ajuns la Betel, mi-era dor. M-am mirat cand l-am vazut tot pe fratele Marcut, dar Domnul a vrut sa-mi schimbe parerea si a facut-o de duminica. Imi place de el, ar fi fost bine daca ar fi vorbit mai mult, sa puna punctul pe „i”, caci spune si atrage atentia, dar cateodata ne trebuie sa ne scuture. De la lucru spre biserica vorbeam cu Dumnezeu si ii spuneam stiu ca mi-ai dat darul vindecarii, dar vreau sa creasca, sa faci minuni, sa te folosesti de mine, sa faci vindecari miraculoase, si mi-a venit raspunsul foloseste-l tot mai mult. Atunci i-am cerut sa ma ajute.

Cand am ingenunchiat in Betel, i-am cerut sa-mi scoata in cale pe cineva, sa ma ating cu mainile de cineva, sa se coboare Isus si sa se atinga si sa vindece, atunci am vazut-o pe Georgi in vedenie si am vazut abdomenul ei, am fost asa de fericita, caci stiu ca are un inceput de ulcer.

Dupa terminarea programului ne-am imbratisat si am intarit-o in Domnul spunandu-i ce mi-a dat El, si urma sa ne intalnim marti mai devreme sa ne rugam impreuna.

A doua zi Dumnezeu a lucrat minunat, am ajuns mai devreme, am avut timp sa stau doar eu si cu El, si chiar pentru mine, pentru o oita, s-a coborat Domnul, L-am simtit acolo, aceasta mi-a dat si mai mare credinta. 

A venit Georgi si ne-am retras intr-o camaruta unde ne rugam de obicei, dar cand sa ne apucam, a mai intrat cineva care n-a vrut sa plece si Domnul ne-a dus pe alte drumuri pana am gasit locul linistit doar pentru noi trei. Acolo s-a coborat Dumnezeu. Am inceput sa vorbim in limbi si in timp ce vorbeam primeam cateva parti de talmacire „te voi inconjura cu semne si minuni”, apoi Domnul Isus s-a coborat si m-a mangaiat, am simtit prezenta Lui si Georgi a dat drumul la vorbire, mi-a vorbit prin ea: „Asa vorbeste Domnul Dumnezeul tau (eu eram deja in lacrimi, stiam ca mie imi vorbeste), asculta fiica, te-am luat pe brate si te port pe brate, nu te mai increde in oameni, increde-te doar in Mine, pune-ti increderea in Mine, voi lucra cu semne si minuni in casa ta, voi lucra cu da si amin in casa ta si cu tine.” Au mai fost cuvinte, inainte de aceasta lucrare m-am rugat ca sa-i dea talmacire Georgianei, stiam ca se roaga cu foc, stiam ca are ceva de spus. 

In acelasi timp mi-am pus mainile peste abdomenul ei, am continuat sa ma rog si am vazut iesind o gramada de scorpioni negri, stiam ca e bine pentru ea, si am avut incredintare ca Domnul Isus si-a pus mainile peste ea acolo, am cerut ajutorul, i-am spus nu-i lasa aici, sa nu mearga la altcineva, ajuta-ma si atunci a aparut un inger cu o sabie si i-a taiat pe fiecare in doua. Slavit sa fie Domnul.

Miercuri Domnul mi-a facut o bucurie, mi-a gasit o fusta, cand am ajuns acasa, am primit de la o vecina, fix aceeasi suma care am dat pe fusta, asa ca a fost darul Domnului.

Joi Dumnezeu mi-a adus mangaiere, eram la Betel si fratele Stefan se ruga, eu ma rugam in limbi de dinainte si simteam cum Duhul este langa mine. A continuat sa spuna Tatal Nostru, si eu am continuat in limbi, vorbele imi ieseau si erau cuvinte noi, nu le mai auzisem, era parca o limba noua, si am avut incredintarea, mi s-a spus ca si eu spun Tatal Nostru. De cand am auzit rugaciunea in aramaica, mi-am dorit si m-am rugat ca si eu s-o spun. Si rugaciunea spusa de mine s-a terminat in acelasi timp.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant. Slavit sa fie Numele Tau.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

