A treia zi

Miercuri – In drum spre lucru ma gandeam ce fericire, ce vremuri traiesc, in care pot sa scot Biblia/Noul Testament libera, fara sa fiu arestata, chiar daca primesc unele priviri, ele ma intaresc tot mai mult in credinta, caci stiu ca pentru fiecare grimasa si batjocora voi primi mangaiere de la Domnul Isus. Eram la metrou inainte de lucru, se apropie o fata de mine, nu va suparati, sunteti pocaita? Cu un zambet larg am privit-o si i-am zis da. Si eu, sunt crestina dupa evanghelie. I-am spus un Pace calduros, o priveam si ma intrebam, daca l-a auzit pe Domnul vorbindu-i, caci arata ca mine pe cand eram in lume, doar ca n-avea cercei. Am privit-o si cu mai multa blandete, caci stiu ca Domnul are timpul Lui, si El ne iubeste pe toti, El vede inima.

Pe drum ma tot gandeam ca noi suntem privilegeati, evreii erau amenintati cu moartea pe vremea Esterei, mai aveau si munci fizice grele de facut, si cu toate astea au reusit sa jertfeasca, iar eu am un metrou care ma duce la servici, am un lift care ma urca pana acasa, munca mea nu este fizica, unde mai pui ca mai pot citi din cand in cand din Noul Testament, cand e mai multa liniste, cand pleaca toti pot asculta pe mobil cantari crestine, sau ma suna surorile si aud ce se intampla in Betel.

Iti multumesc Tata, Isuse, Duhule Sfant pentru vremurile ce le traiesc, cand am inca libertatea de a Te vesti, cand pot sa deschis Scriptura fara sa fiu arestata, cand pot sa ma adun cu fratii si surorile si sa ne rugam impreuna.

Era seara si m-au apucat durerile de cap, simteam ca este o incercare, dar i-am promis Domnului, chiar de mi-e asa de rau pana la apus nu ma ating de apa. Eu intentionam sa continui cu apa, dar El mi-a spus ca inca nu sunt crescuta sa rezist, m-am simtit bine si vesele, pe drum spre lucru, mergeam tot mai incet, observam ceea ce inainte nu vedeam si ma simteam foarte smerita, nici nu mai vorbeam decat atunci cand era absolut necesar. Bila mea mi-a spus ca in seara aceea voi bea si voi gusta ceva.

Stiu ca satan nu doarme si instiinteaza, mama ma sunase din a doua zi si mi-a spus, postesti iarasi, stiu ca postesti, de cate zile, ca nu tii doar o zi. De unde si pana unde putea afla. I-am raspuns ca sunt hranita si am baut destul, si n-am mintit-o ca noaptea in vis Domnul ma hranea, chiar marti seara mi-a dat o cascada de apa deasupra mea a turnat sa beau, si cand m-am trezit eram plina de parca as fi baut un butoi de apa.

Domnul meu este minunat, el are grija de oitele Sale, chiar daca le mai trece prin dureri.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

