De acum

Marti am fost asa de fericita, am putut merge la copilasi, am vazut-o pe Ofelia si am impartit cu ea bucuria de a vedea ce daruri le ia. Erau asa de frumoase, mai ca imi doream sa fiu iarasi copil si sa am astfel de jocuri, de carti, sa-L cunosc de mica pe Dumnezeu. 

L-am vazut si pe fratele Florin, m-am luminat, eu tot ii ceream scrisoarea de recomandare, eram atat de sigura ca sambata ma inscriu la seminar, doar ce mi se poate intampla. Dar Domnul a avut alte planuri, banii pe care trebuia sa-i primesc (care i-am promis ca ii folosesc pentru El) intarzie sa vina, cand am ajuns la lucru am vazut doua date importante, care nu erau inainte, pentru a te inscrie trebuie sa ai cel putin un an de la botez, si ca sa intareasca cele voite mai era si examen de admitere din Biblie. Eu am citit doar o singura data Scriptura, nu ma pot duce sa-L fac de ras pe Dumnezeu, chiar daca m-ar primi, eu sunt copil de Dumnezeu.

Poate tot visul meu in care coboram scarile ar fi fost dezamagirea de la seminar, unde m-as fi simtit ca la Targoviste, unde in lumea mea toti il cauta si merg oriunde doar pentru a-L sluji pe Domnul, eu credeam ca voi face acolo o vizita la un spital, la o inchisoare, inca ma rog ca El sa lucreze si sa pot vizita.

Am alergat la Betel, ma gandeam macar 10 minute sa stau pe genunchi, nu se poate sa se termine asa de repede, dar am primit niste palme, am vazut surorile iesind, le-am intrebat cu o speranta licarind „s-a terminat?” cand am auzit ca da mi-a cazut cerul in cap, nu intelegeam cum de fiecare data mai prindeam un pic de har si acum, era singura zi cand as fi putut ajunge.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

