Prima zi

Ma rog Domnului sa ma tina in putere sa pot lupta alaturi de Domnul Isus pentru parintii mei si pentru sora mea. Inainte de aceasta calatorie i-am cerut aprobarea lui Mircea, data trecuta n-a fost de acord, asa cum n-ar fi fost primita, am intrerupt.

Ma simt un pic molesita, dar Domnul imi va da putere, totul depinde de El. 

Am alergat la Betel, abia asteptam sa ingenunchez, am ajuns intre surori, si cand eram gata zambareata cu bine cu Domnul, fratele de la Toflea care incepuse sa predice spune sunt fericit ca a plecat fratele Florin. Peste mine parca cazuse tavanul, nu fiindca nu predica el, doream sa stam un pic de vorba. In clipa aceea am simtit dezamagire.

Si am ascultat predica. Si m-am rugat Domnului, in timpul predicii, la inceput, m-am pus pe genunchi, si Domnul m-a vindecat. Mi-am deschis urechile, ochii si inima si am primit Cuvantul. A fost frumoasa si cand ma rugam Doamne doar n-am si eu inima impietrita, uite n-am mai plans de mult in rugaciuni, si ma simt slabita caci n-am mai fost de mult la Tine in Betel, atunci am simtit o lacrima, si cand a fost rugaciunea, am simtit ca traiesc, era o fericire care nu se poate trai decat pe genunchi.

Sunt fericita si ma simt si hranita si neinsetata, caci Domnul imi da sa beau si ma hraneste.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

