Saptamana ce a trecut

A fost o saptamana plina, mi-as fi dorit sa fie asa doar pentru Domnul.

Am trecut de examen cu ajutorul Domnului. Ieri m-am rugat, Tata, Isuse, Duhule Sfant ajuta-ma sa invat, da-mi timp si apoi sa-Ti faci simtita prezenta, nu iti pot cere ajuta-ma fara ca eu sa fac ceva. Si Domnul a facut o minune astazi, n-am avut traduceri extra de facut, sesizari au fost asa de putine, am stiut ca Dumnezeu lucreaza.

Marti simteam ca ma topesc, simteam ca ma doare tot trupul, chiar daca fizic n-aveam nimic, asa ca am „chiulit” de la curs pentru a ajunge acasa, a fost ca si cum umblam prin desert si am vazut o oaza, era Domnul Isus, pe genunchi, a venit la mine. 

Am vazut cum mi-a pus un cordon in jurul mijlocului, plin de chei aurite, una si una. 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

