Fiecare zi este unica

Mi-a fost un dor enorm de Betel, m-am rugat ca Domnul sa ma incarce pana duminica viitoare. Dumnezeu mi-a adus bucurii si mi-a vorbit.

Mi-a spus Eu sunt Lumina lumii, eu luminez si prin Mine ajungeti la Mine. Am pus Lumina Mea in tine sa luminezi, si m-a alintat spunandu-mi in limbi fiica mea. Suna asa de frumos. In aceea clipa am vazut cum din mine ies raze si raze de soare, luminam si radiam toata.

M-am simtit asa de alintata. Apoi am vazut de pe scena izvorand trei izvoare din aceeasi sursa, unul era rosu mergea spre randul din stanga, unul verde pe mijloc intre banci si unul albastru venea spre mine. Apoi am privit de jos in sus, de la amvon peretele si s-a crapat in doua crapatura urca repede si a ajuns pana sus intre geamuri. Mi-as dori talmacire pentru ceea ce am vazut.

Simteam ca am un gol, ca nu sunt perfecta, si cand am vazut cei trei copilasi la binecuvantare, mi-am atins pantecele si imi curgeau lacrimile, nimeni din jurul meu nu stia, doar Dumnezeu a stiut ceea ce il rugasem. Si El mi-a raspuns.

S-a predicat din Luca partea in care Dumnezeu trimite un inger lui Zaharia sa-i vesteasca nasterea copilului. Am stiut ca Dumnezeu vrea sa ma rog si sa starui in continuare, caci El va aduce la lumina ceea ce a promis.

Seara Dumnezeu mi-a vorbit. A venit o sora cu fiul ei pentru rugaciune cu punerea mainilor, el urma sa fie operat marti. Spunea ca el este tot ce mai are, a pierdut deja doi copii. El mi-a spus ca a suferit atata pentru ca atunci era intoarsa cu spatele la Dumnezeu, si nu era a Lui. Si ca va trece prin suferinte pana o sa fie in totalitate a Lui. Atunci cand ne punem totul in mana Lui si El ne da.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

