Ce putem face intre inchinare

Maine dupa biserica am putea sa gustam o parte din Israel, o sa fie un festival Shalom Ierusalim, http://festival.shalomierusalim.ro/festival/

Cum inca n-am reusit sa ajung pe urmele Domnului Isus, as putea sa vad o parte din ceea ce ma va astepta, atunci cand Domnul imi va pregati drumul. 

Luni si marti mi-am petrecut timpul liber in acelasi loc citind din Noul Testament pe banci, duminica, cu ajutorul Domnului o sa fie un altfel de timp, dar tot impreuna cu Dumnezeul meu. Ma rog ca El sa imi scoata in cale un suflet infometat, sa aiba nevoie sa auda de Mantuitorul nostru.

Tata, Isuse, Duhule Sfant fa-ma o unealta in mainile Tale, fa-ma sa vorbesc doar binecuvantarile Tale, foloseste-Te de mine.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

